1. 1.
    burak yılmaz'ın verdiği i-na-nıl-maz ayar!

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2120627/+
    19 -8 ... jimmy tudeski
  2. 2.
    topunu oyna burak boş yapma. avrupada ne sik yediğinizi de biliyoruz.

    edit: avrupada bir başarı falan elde ettikte benim mi haberim yok ne bu tantana?
    6 -19 ... peacekeeper
  3. 3.
    Buraki sevmem ama harbiden iyi ayar vermiş.
    ... blackmen
  4. 4.
    kral, iş işten geçince milliyetçilik oynayanlara saplamış.
    11 -3 ... kellim kellim layenfa
  5. 5.
    Abi 10 dakika önce atılmış twiti nasıl hemen gundeme taşiyorunuz.
    Pes valla.
    Ayarsızlıktır.
    3 -2 ... atlant isten gelenadam
  6. 6.
    Bir gol daha atmıştır.
    9 -2 ... new kid on the block
  7. 7.
    burak yılmaz'a bu soru niye sorulmuşki zaten.
    fenerbahçe'nin yaptığı diğer transferler soruldu mu? hayır.
    werner, hummels, sane gibi oyuncuların transfer olayları soruldu mu? hayır.

    öyleyse ne desin adam.
    5 -1 ... arenadasneijder
  8. 8.
    gsliler burak yılmaz'ın sözlerine kadar düşmüş mesut özil konusunda. hahahaha.

    ulan en son milli takım ne zaman bir organizasyona katılma başarısı gösterdi? bu avel milli takımda ne başarmış? birlikte savaştığı arkadaşları arda abisi mi?

    ayrıca burak yılmaz ın çapı ne ki mesut la ilgili yorum yapıyor. *
    3 -4 ... uzakyolun yolcusu
  9. 9.
    Mesut Özil ; burak kim aq.
    4 -4 ... ekonovich
  10. 10.
    Bosch yapmış.
    2 -1 ... uzay muhtari