bugün

abdurrahman dilipak 'ın müjde ar ve aysun kayacı için kullandığı ifade.

http://haber.gazetevatan....d=207389&Categoryid=1

ağır olmuş tabi bu tabir. yakışık almamış. bir savunma mekanizması durumu söz konusu. lakin müjde ar'a bir şeyler demek istiyorum. kendisinin bu programından hiçbir zaman haz etmedim. ki bu programı yayınlandığı günden bu yana müjde ar 'ın ta kendisi sürüklemekte. ve mutlaka her hafta cuma günü gazetelerde yer alıyor programdan çıkan sözler tartışmalar. bunu da müjde ar sağlıyor. genellikle onun sözleri taşınıyor sayfalara, internet sitelerine.

sırf kendisi için katlanıldığını düşünüyorum bu programa. geçen seneki yayın döneminden bu yana çok şey değişmiş. bir garipleşmiş. okan bayülgen 'in de dediği gibi bir seks programına dönüştü artık. müjde ar'ın içinde kalanları anlattığı. neden devamlı seksten bahsediyor anlamıyorum. çok sıktı gerçekten. yani oraya seksten bahsetmek için çıkacaksa hiç çıkmasın. yeteri kadar konuşuluyor zaten seks her yerde. anlatmak istediğim bir farkının olmaması bundan bahsederken. geçen sene bu kadar değildi. noldu anlamadım. estetik filan yaptırmış ondandır heralde.

kendisine pornocu diyen zihniyete karşıyım ama bu zemini de kendisi yaratıyor.
bir yazarın kurmaması gereken cümlelerden birisi. birilerini bu şekilde etiketlemek kimin ne haddine? ensest ilişkiden ve grup seksten bahseden abdurrahman dilipak bu kadar ayrıntılarına girmesiyle, kendinden bu kadar emin konuşmasıyla dikkatleri üzerine çekiyor.
ayrıca ahlakın kimde olduğunu hiç kimse bilemez.

(bkz: hüseyin üzmez)
saygısızca bir ifade. ama benim gazoz kapağımı şu açtı diyen müjde ar da namus abidesi değil hani.
toplum düzeninde oluşturulan etiketleme işlemi kişilerin tercihlerine göre yapılır, medyamızda görülen daha ağır ithamlara bakınca bence yine hafif bir tabir olarak kalmış.

bu medya aleminin okuyucusu olarak bu gözler neler gördü ve okudu,birbirlerinin eşleri ile birlikte olupda bunu gayet normal anlatanlara pornocu denmezde ne denir.

ki aysun kayacı, müjde ar pek hırlı duran tipler değil.
şaşırmadığım ifade. zamanın da bu sözde yazarın atatürk hakkında neler dediğini hepimiz biliyoruz.
ensest ilişkiden bihaber kişinin kurduğu cümle.

grup falan yapıyorlar diye iddia edildiğine göre bu konularda ince detaylara kadar inen bilgileri var demek ki amcanın.

yakında bunun da bir boku çıkar bakalım.
seviyesiz bir üslubun, kadını aşağılamaya, hor görmeye endeksli bir bakış acısının ucuz söylemleridir bunlar.

"Grup seks yapıp, ensest ilişkiye giren lolita takımından değiller sanki. Homoluğu, lezbiyenliği meşrulaştırmaya çalışanlar kendileri değil sanki.."

hüseyin üzmez'i körü körüne savunan zihniyetin, kendini aklamaya çalışma cabası da diyebiliriz. ortada kanıtı olmayan, haybeden atılmış hakaretler var. ağzı olan konuşuyor lafının hakkını vermiş abdurrahman dilipak. beni, bizi ilgilendirmiyor müjde ar ya da aysun kayacı'nın seks hayatı. neden mi? çünkü özel, çünkü kimseye zararı yok, çünkü kimseyi mağdur bırakmadılar, çünkü kimse için potansiyel tehdit değiller. hüseyin üzmez ve onun gibiler öyle mi? göz koyduğu kıza tecavüz edip zorla nikahına alan ya da kaçan, öz kızına, kardeşine, yeğenine tecavüz eden, el kadar çocuklara saldıran binlerce sapık var bu ülkede. binlerce hüseyin üzmez var. kiminin üzmeyecek kadar arkası sağlam, kimininse yakalandığı zaman cezaevinde öldürülecek cinsten yargı mekanizması var.

bir de şu sonucu mu çıkarmalıyız? bu ülkede yaşayan iki insan, -iki kadın- yargıya intikal etmiş, kamuoyunu günlerce meşgul etmiş rezilliklerle dolu bir skandala yorum yapamaz mı? bunu kınayamaz mı? tepki göstermesi, ayıplaması için bekaret raporu mu gerekir? ne kadar sığ yaklaşıyorsunuz, ne kadar ucuzsunuz. su yaklaşımınızdan bile hatalı olduğunuzu kabul edip konuyu örtbas etme çırpınışlarınız ele veriyor kendini. hüseyin üzmez'in tecavüz suçlamasıyla müjde ar ya da aysun kayacı'nın yatak odası mahremiyeti ve tercihleri arasındaki akıl almaz bağı nasıl kuruyorsunuz?

sizin gibi sözde müslümanlar yüzünden millet dinden imandan soğuyor. azıcık kur'an bilseniz, iftiranın ne kadar günah olduğundan bihaber olmazdınız. puta tapar gibi körü körüne savunmazdınız aynı görüşü paylaştığınız arkadaşlarınızı, onları kurtarmak için yasa çıkarmaya çalışmazdınız. herkesin dini kendine der, öldükten sonra kendinizden sorumlu olduğunuzun bilinciyle idare ettirirdiniz yaşamınızı. bırakın artık onun, bunun yaptıklarını etiketlemekten. siz dini bütün insan kisvesi altında kendi kapalı kapılar ardında yaptığınız ikiyüzlülüğünüzün hesabını verin. önce Allah'a sonra kendinize..
"izledin mi de gördün" diye başka bir soruyla cevaplanabilecek sorudur.
- bunlar pornocu..
+ yeaah biicchhh.
- grup seks yapıyorlar..
+ suck meeee.
- lolitalar...
+ ovvv yeahhh.
- aysun kayacı..memeler.. dudaklar..
+ come on..
- uzak doğu.. grup seks partşleri. krem şanti..ahhh...ahhhh...geliyorum..geliyorummmm...arğğhhhh.. gitti abdets..
şu an laf anlatmakla dövmek arasındaki kararsızlık anı içindeyim. ama nafile. düşünsenize nereye kadar? bu nasıl bi gazetecilik, nasıl bi yazarlık, nasıl bi karşılaştırmadır ki, anlamak mümkün değil. ilhan selçuk çocuk tacizi gibi, toplumda infial yaratan bi suçtan yargılanmamıştır bir. vakit ve sizin gibi dinciler * *sürekli bu adamı savunduğunuz için, eleştirilerin hedefindesiniz iki. şu yazınızla dahi, bunu yapmaya devam ediyorsunuz üç.

yazı baştan sona insanı hayrete düşürüyorda, en hastalıklı kısmı şurası; " müjde ar bile, aysun kayacı bile " diye devam ettiği bölüm. okuduğum kadarıyla sözlüktede bu hastalıklı düşüncede olanlar mevcut. bu hastalıklı düşüncenin, mini etek giyenler tecavüzü haketmiştir, ya da, senin başın açık, müslümanlık hakkında konuşamazsın***, diyen zihniyetten ne farkı vardır? sorarım sizlere? insanların bi konuda fikrini söyleyebilmesi için şecerelerine mi bakılması gerekmektedir? ayrıca programda konuşulanlar sizleri o kadar rahatsız ediyorsa benim gibi seyretmezsiniz olur biter.

evet sevgili sözlük sakinleri, ikircik gururla takdim eder: (bkz: abdurrahman dilipak fantazi kataloğu)

kataloğdaki örneklere bakmak suretiyle tarifi zor fantezilere sizlerde imza atabilirsiniz.
arsivine bakmadan yazi yazmis sakalli insan sorusu. arsiv derken porno arsivden bahsediyorum tabi...lan bir incele once elindeki dokumanlari bu insanlarin porno filmi var mi yok mu? hayir olsa ben bilirim kardesim. yok iste... aradim mamafih bulamadim.
maşeri vicdan denen bir eski laf vardır. milletin , cemiyetin nazarındakileri ifade etmek için kullanılır. tam da onla alakalı bir hadise dilipak'ın beyanatı. dilipak'ın sert dilinden mütevellit adamı hayasızlıkla itham edenler , aynı adamımn hakikatlı konuştuğunu neden es geçiyorlar ?

kimileri nasıl da humaniter yanlarıyla en kadın dostu en feminen lisanlarını konuşturmuş maşaallah. kadın böyle denilerek aşağılanmış da , yok efendim kadın böyle horlanamazmış da. yahu aşağılanmak denen şey varsa bir bireyin kendisini kendi öz iredesiyle bir seks objesi haline dönüştürmekten daha reeel biçimde nasıl izah edilir ? bir kadın ki benim gazozumu bilmem kim açtı derken haya etmiyorsa, bir kadın kimse falanca kadar iyi öpüşmüyor artık , kimse falanca gibi zikmedi beni diyorsa ve birileri de kalkıp dilipak'ı kadını hor görmekle aşağılamakla itham ediyorsa kendisine sodyum hidrür ikram ediyorum. [ nah böyle. nah işte bildiğin sodyum hidrür ] *
dağdaki çobanlan benim oyum bir olmaz diyen dilberi daha düne kadar yerden yere vuran, siken , atanlar, hayallerinde sarı saçlarını tutup oral yaptıranlar şimdi hemencik de nasıl kadın hakları savunucusu kesiliveriyor ! yahu bu beş paralık kadın insan haklarını o silikonlu cebcuk dudaklarıyla , düşünme kabiliyetinden yoksun bir şekilde sikine takmazsa dilipak neden o'nu taksın, neden birileri onları ve onlar gibileri taksın ?

bu coğrafyanın insanı zor değişir. zor. bugün savunduğuna done olarak dün daşşak geçtiğini kullanıyor, bunu yaparken de az durup düşünmüyor?

gel gel gümüle gel. gel çelişkiye gümüle gel.
arabanın camına kafası sıkışmış müjde abla , eteği sıyrılmış, arkasında adını unuttuğum adam. şimdi bile en basitinden bir dost sohbetinde bahis açılınca: ulan nası verdi hatun be ! demiyoruz sanki değil mi? kaç nesil ilk mastırını bu sahnelerle yaptı? daha porno filmlerin çok yaygın olmadığı dönemlerde ergenlerin mastır malzemesi olmak ile bir porno filmin ergenlerin mastır malzemesi olması arasında çokca fark yoktur. yöntem farkı kafanızı karıştırmasın yani.

porno denilince adamın spermlerinin görünmesi, kadının ejakule olmazı lazım diye düşünmekten öteye geçemeyen sığ zihinlerde kıyıdan balık tutup ikindide çay içmek de nasıl leziz olurdu.

adını duyunca erekte olduğun kadın için bugun namus bekçisi kesiliyorsun. bu da modern devir esprisi zağar.
komik bir söz/soru.

müjde ar'ın veya aysun kayacı'nın porno filmini hiç görmedim. zaten söylemek istediği de o değil elbette. başı açık ve ekran önünde cinsellikten bahsedebilen, bunu tabu olarak görmenin gerzekçe bir şey olduğunu bilen her kadına orospu ve pornocu damgası vuracakları için çok da konuşmaya değecek bir şey yok aslında. zaten ortada konuşmaya ve tartışmaya değecek bir adam da yok ya, neyse.

ben diğer sözlerine takıldım aslında daha çok. mesela grup seks yaptıklarını nereden biliyor? veya ensest ilişkiye girdiklerini? neye dayanarak söylenmiş bunlar? ha isterse grup seks yapar, kime ne? 14 yaşındaki bir kızı taciz etmek veya ona tecavüz etmek ile bir midir? ikisi de ahlaksızlık olabilir sana göre. ancak birinde tarafların kendi arzusu söz konusuyken diğerinde küçük bir kızın bedeninden ve yaşından yararlanılması söz konusu. hem de dedesi yaşındaki bir bunak tarafından.

kaldı ki, tekrar edeyim; ortada sadece iddia var. neye dayanarak söylediği merak konusu.

homoluğu, lezbiyenliği meşrulaştırmaya çalışıyorlarmış bir de. ah zavallı adamcağız, ne zamandan beri meşru olmayan bir şeydi ki bu? hangi yasa, hangi yasak gösterebilirsin bize? malesef bu ülkede senin dininin, senin ahlak anlayışının kuralları geçerli değil. henüz olmadı o iş. en büyük duanın bu olduğunu da biliyorum ancak olmayacak.

son olarak eklemek istediğim; bu dindar geçinen yobaz kesimin, cinselliği bu kadar eleştirip "konuşulamaz", "ayıp" bir şey ilan etmişlerken, cinsellikle diğer tüm insanlardan daha fazla gündeme gelmelerinin, cinselliği daha fazla ağızlarına almalarının sebebi nedir acaba? hep bastırdıkları o dürtünün dışa vurumu mudur, yoksa "yaftalamadan düşünün"cülerin ikiyüzlülüğün kanıtı mıdır bilemedim.
(bkz: 6 kasim 2008 benfica galatasaray maci)*
bazılarımız elmalarla armutları fena halde karıştırmış durumda. aslından bu deyimide hiç sevmem nereye çeksen araya gider yani. yazdım artık kalsın bari. çekenlere selam edip konumuza dönelim. efenim neydi konumuz, kamuoyunda infial * yaratmış, medyayı, basını aylardır meşgul eden bi konu hakkında müjde ar ve aysun kayacı fikirlerini beyan edebilirlermi?
işte bunu tartışıyoruz. yoksa buraya en ince ayrıntısına kadar yazılan, müjde ar filmlerini, ya da müjde ar' ın ahlak anlayışını değil. tabi kişinin ahlaksız bulduğu filmleri en ince ayrıntısına kadar bilmesi *de ayrıca enteresan. misal benim bildiğim ve seyrettiğim tek müjde ar filmi tosun paşa
Tipik dinci zihniyeti.
Onlar en iyisidir.
Onlar en doğrusudur.
Onlar ne derse odur.
Falan filan..
Ayrıca çokda yüzsüzdürler.
Çok geniş aileleri vardır mesela (bkz: hüseyin üzmez) (bkz: tayyeap) kayıp trilyoncu (bkz: erbakan) "esirgeyen ve bağışlayan ABD'nin adıyla okuyan" (bkz: Medyum fetoş)
(bkz: pornocu muyum ben abi donla seviscek diyorum)*
bunlar sübyancı degil mi diyerek cevap verilebilecek soru öbeğidir.
elinizi vicdaniniza koyup soyleyin, mujde ar'in hangi erkekle bir dedikodusunu duydunuz, kadincagiz yillardir ayni erkekle, ustelik gayet duzgun biriyle beraber. simdiki yeni nesil kasarlar gibi her 5 gunde bir sevgili degistirmiyor.

bu kadinin neresi pornocu ? cevirdigi filmlerde 2 bacak gosterir o kadar.
Pornocu diyenlerin favorisi heralde çocuk pornosu.O yüzden beğenmediler ve bok atmaya başladılar.
seyrettiği pornolardaki insanlara sokakta rastlayan, şaşırmış bünyenin emin olmak için etrafındakilere; ''bunlar pornocu değil mi'' diye sormasıdır.
Ankaralı Namık, Ankaralı Yasemin, Ankaralı Turgut..... vb. gibilerinden Ankara'ya mal olmuş Ankaralı türkücüler
savunulacak hicbir tarafi olmayan bir sapigi * savunmanin en kolay yolu baskalarina bok atmaksa vakit gazetesi ve tayfasi bunu en iyi sekilde yapanlardandir.