1. 1.
    kendiyle biraz çelişen macırdır.
    3 -13 ... o rus bu rus
  2. 2.
    Haddini bilmez göçmendir. Ne çabuk unuttunuz eski günleri şimdide aynı zorluğu Suriyeliler yaşıyor el insaf .
    3 -10 ... isminiunutanadam
  3. 3.
    dis maciridir galiba, sahi macir ne demek?
    2 -1 ... arxaggelou
  4. 4.
    bulgaristandan gelenler türk olduğu için haklılık payı vardır.

    üstelik onlara bu kadar ayrıcalık tanınmamıştı, ülkeye girdikleri gibi suç oranını da yükseltmemişlerdi.
    11 -3 ... gold tab gibson
  5. 5.
    hiçbiri devletten maaş almamıştı. çalışıp hayatlarını kazanmışlardır.
    6 -2 ... noxeca
  6. 6.
    Bulgaristan'dan gelenler türktür adı Türkiye olan anavatanına yani ait oldukları yere gelmişlerdir.

    Suriyeliler adı üstünde suriyeli kendi başka vatanları var Suriye diye.

    Madem suriyelilere biz bakacağız Suriye diye bir devlet niye kuruldu niye var?

    Tabi arapparestlerde bunu kavrayacak muhakeme yok.
    10 -2 ... ulu tengri
  7. 8.
    avrupalı çomar ile suriyeli çomarı karıştırmayın lütfen. kıyas dahi edilemez.
    -7 ... oyeskamonbeybi
  8. 8.
    orospu çocukluğunun da bir sınırı olur! sikerim sizin suriyeli duyarınızı! bulgaristan göçmenleri öz be öz türk evladıdır. anladınız mı? bulgar falan değildirler. anavatanlarına gelirken size hesap mı vereceklerdi lan?

    suriye'den gelen türkmenlerin başımızın üstünde yerleri var. ama türk milleti arap ve kürt beslemek zorunda değil! zaten türkmen erkekler eşleri ve çoğunlukla küçük çocuklarını bırakıp, eli silah tutan oğullarıyla savaşmaya gidiyorlar. öbürleri gibi burada milletin karısına kızına sarkmıyorlar. kafkas türküyüm, burada balkan türklerine laf edecek deyyus ne derdi varsa gelsin bana söylesin!
    20 -6 ... fadimenin dugununde halay basi
  9. 9.
    Ne menem türklük müş bu kendine sığınan geri çevirmek.

    Eğer türklük buysa kendisini kovan bulgarlar daha fazla Türk.
    2 -8 ... tea man
  10. 10.
    bulgaristan göçmeni türk olduğu için gavatlara izahat vermek zorunda değildir.

    suriyeliler bacınıza göz diker, malınızı çalar, boğazınızı kesmeye kalkar hala savunursunuz. sözlük arapçı çomar dolu amk.
    9 -3 ... tebrizde var bir guzel