bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    (bkz: Yitik gençlik)
    16 -3 ... lightsaber
  2. 1.
    bilinçaltını dışa yansıtmış kızıdır. kadının tabiatında vurdurma isteği var ve sarhoş olunca zihni bunu engellemediğinde hemen ortaya çıkıyor.
    aha da örneği, kadın kafaya koymuş illa da vurduracak.
    yapacak bir şey yok. bunu kabullenmek lazım.
    25 -8 ... allah yok din yalan
  3. 1.
    Siz Neler izliyorsunuz a dostlar diye düşündürtmüştür.
    7 ... gethere
  4. 2.
    ibnetor sarıyı parmakladı ya o zoruma gitti ilik gibi hatun aq vermek isteyen safinaz'a benziyor istediğine verebilir sakıncası yok benim için.
    14 -4 ... kenan kilicdaroglu
  5. 3.
    kız alkol almış amk ne bonzaisi. bonzai olsa iki seksen yatıyordu konuşmak şurada dursun.
    3 ... do min joon
  6. 4.
    bariz ilk defa alkol almış. bi daha içmez bunun üstüne.
    5 -1 ... syme
  7. 5.
    bu nedir ya , silin şunu.
    6 -1 ... werneke
  8. 6.
    arkadaş kurbanı olmuş kızdır.

    izlerken ben utandım ya, bu ne iğrenç bir ortam. madem bir halt yiyorsun bari yanında güvendiğin birileri olsun, senin bu halini tiye alıp da internete yüklemesinler.
    15 -2 ... ben biliyorum ama soylemem
  9. 7.
    Kafaya gel ya. Yazık günah gençliğin durumuna bak.
    2 -1 ... duzdunyaadami
  10. 8.
    ne biçim hayatlar yaşanıyor diye iç geçirten iğrençliktir. kızın kafası güzel ( mecazi anlamda güzel ) öteki şerefsizlere ne demeli.. bonzai falan değil bu cumartesi günü gene denk geldim bir tanesine sopa yutmuş gibi bankın üzerinde inanılmaz şekilde düşmeden oturuyordu ağzını açamıyordu bunun kafası başka bir kafa. o yusuf her kimse bunları görse koşarak ülkeyi terk eder..
    17 -3 ... mel mel bakan gibson
kapat