bugün

Suriye bizim iç işimiz mi kel kepaze? Bu kadar da olmaz! Dışişleri Bakanlığı'na ne gerek var o vakit?
Kerhanacı yazdığını mı sildi? "Klavye teröristi" değilim. Vatan benim, ben de bu vatanın evladıyım. Birinin parmağına kıymık batsa; benim de canım yanar. Üç çocuğum var. Eğer hainlik düşünüyor isem; sabaha çıkmak nasip olmasın! Bu kadar tapındığınız heriflerin ne mal olduğunu bilmenize rağmen utanmadan hâlâ cevap yetiştiriyorsunuz. Ayıp vallahi! Tanrı Aziz Türk Milleti'ni korusun! iç ve dış hainleri kahretsin!
klavye teröristlerin tek derdi olmuş.
PKK’ya toz kondurmayın siz.
Alman ajanı orospu çocukları alman üniformasını giyip de gelsin.
Terörist ve tüm destekçileriine de kafam girsin, soyları kurusun.
Pkk'nın, akape'nin, Bopçu'nun, Fetö'nün, Chp'nin, Mhp'nin, iyi Parti'nin, Hdp'nin ve sair ne kadar siyasi parti ve siyasi varsa Allah belasını versin! insanımız ve milletimiz, devletiyle birlikte var oldu ve olacak. Doğru diyen ve vatanını sevenin elini öpeyim, adam ve parti savunanın...
Bknz: sözlükten haber almak
Terörist batıya , terörist PKK ya yalandan bile dahi olsa lanet okumayıp, Türk devletine köpek gibi hakaret saydıran katkısız orospu çocuklarının propagandası.

Tek taşıdığım Türkiye cumhuriyeti pasaportunun plastiği o terörist sevicisi beslemiş ananın kıllı amına girsin.
Nihayet pkklı orospu çocuğu olduğunu kabul edenlerin propagandası.

o bombaları ananızın amına sokup, postalayacağız Alman babalarınıza.
Yazdıklarını siktiklerimin pkk propagandası.

ulan klavye teröristi, sen zihniyetini baştan belli etmişsin zaten götün çıkardığı puşt. Pkk patlatıyor, sen de götüne kına yak şimdi sana malzeme çıktı diye.

Orul orul orospu çocuklarının zamanı da elbet gelecektir.
Orul orul orospu çocukları sadece Piç kurusu PKK’nın kalleş bebek katilleri değil,
bu terörizme çanak tutan herkestir.

Ve bu orul orul orospu çocuklarına tez zamanda cevabı iletilecektir. cümlesine.
Koltuğunda uyumuştur muhtemelen. Süslü Sülü anca kendine muhalif olanlarla uğraşsın, mülteciseverlik yapsın.
Zaten ne halta yarıyor ki?
Hiçişleri bakanı Soysuz Süleyman...
baslik altinda baslikta gecen soruyu soran tek bir kisi bile goremedim. klasik aktroll taktigidir bu. once olmayan birsey ustunden manipulasyon kasarlar sonrada kendi ortaya attiklari şeyle kavga ederler. demek ki trollukte zeka şartı aranmiyor.
içişleri bakanı muhalif belediye başkanlarını takip edeceğine işine baksın. gayet doğru bir başlık ne var bunda. içişleri bakanının işi belediye başkanı takip etmek mülteci savunmak değildir. ayrıyetten bu kerhaneci denilen aktrol malların yüzünden bu haldeyiz nefes kesecekmiş gavat oğlu gavat sen önce sınırlarına ülkene sahip çık. gerçi bunların ağa babalarıda filistinli gavatlar vatanlarına yahudileri alıp sonrada gerisi malum zaten.
Kerhaneci gibi siyasal islamcı ortadoğulu ahlaksızlığına sahip kişiler imamoğlu için haksız yere aynı tür başlıklarda trollük ile coşar provokasyon peşinde koşarken. görev ihmali hatta görevini şaşırıp belediye başkanı peşinde koşan ülkeye mülteci girmesine göz yuman içişleri bakanı için küçük aklıyla savunmaya geçiyor. vallahi o teröristten hiç bir farkın yok kerhaneci aktroller bu entry hepiniz için geçerli. ülkeye milyonlarca afgan pakistanlı doldurulmasına göz yuman trol olduğunuz gibi gavat ve deyyussunuz.
bir yerlerde cehape ile alakalı bir şeyler kovalıyor cevabına sahip olabilecek sorudur.

iç işleri bakanını falan geçtim artık cidden hala bu adamlara ( mevcut siyasetçiler ) bel bağlayan varsa otursun 2 dakika düşünsün. sadece şahsa indirgemeyelim bu ülkede iktidarından muhalefetine hiçkimse vatanı düşünmüyor. herkes kendi cebini kendi kariyerini kendi eşini dostunu düşünüyor. sadece akp-mhp değil ana muhalafet partisi olan chp de aynı. dertleri vatan değil bayrak değil devlet değil vatandaş değil. dertleri 2023 de yapılacak seçim. birisi gücü elinde tutmaya çalışıyor diğeri gücü ele geçirmeye. ülke yangın yerine dönmüş ekonomi paramparça olmuş ülkede sayısı tam bilinmeyen ama 10 milyon civarı diye telaffuz edilen sayıda ne idüğü belirsiz "mülteci" adı altında sokaklarda ellerini kollarını sallaya sallaya gezen tip var. içerisi kaynıyor dışarısı kaynıyor etrafımızda bir tane dostumuz diyebileceğimiz ülke kalmadı sınırlar yol geçen hanından farksız. soldan amerika bastırıyor egede yeni yeni üsler kuruyor üst tarafta rusya ukrayna savaşı var alt taraf zaten tövbe estağfurullah b.k götürüyor birisi ufacık gaz verse birbirlerini doğramaya başlıyorlar. sağ taraf desen pusuda bekleyen ermenistan var.

ulan hiç mi gözünüz görmüyor kulaklarınız duymuyor ? biz bir defa daha düşersek bu sefer kalkabilecek gücümüz yok. en son 1919 da gerçekten allahın takdiri ve gerçek bir vatansever olan atatürk+silah arkadaşları sayesinde dizlerimizin üzerine toparlanıp vatan evlatlarının canlarını ortaya koyması ile tekrar ayaklarımız üzerine kalkabildik. ancak geldiğimiz noktada bu bir daha olamayacak belli. düştüğün zaman kalkamayacak isen düşmeyeceksin arkadaş 2 x 2 = 4. bizim düşmememiz lazım artık sağı solu ümmetçiliği bölücülüğü ayrımcılığı kutuplaştırmayı.. yani tüm ideolojileri bir kenara bırakıp tamamen "vatancı" olmamız lazım. bu kadar kutuplaşmış iken aynı evde kardeşler arasında bile akp-chp kavgaları yaşanırken bunu yapabilir miyiz ? orasına da artık ya vatanında özgürce yaşamayı ya da vatansız kalmayı göze alıp alamayacağımız karar verecek.
Böylece Akp nin MHP ile görüşme olaylarıda unutulur gider. Cuhape cuhape diye bagrırlar sanırım MiT. Ve iç işleri bakanı CHP li.
akp ve mhp ortaklığı ülkeyi bitirdi.
Terörist suriyeli besle kargayı oysun gözünü. dünyada en bilindik şey sınırlar namustur vatan toprakları kutsaldır kaderine terk edilemez sen gidip sınırlarını koruyamaz önüne gelene. kapıyı açarsan namusunu da koruyamazsın. maalesef interneti kapatacağınıza namusunuz olan sınırları kapatın da vatan topraklarını kaderine terk etmeyin