1. 1.
    twitch yayıncısında görüp telefona az önce indirdiğim uygulama. bu uygulamada uygulamayı yüklemiş kişiler random birilerini arıyor, eşleşme olunca telefonun çalıyor falan sonra yanılmıyosam 40 saniye süre veriliyor o sürede sohbet ediyosun sonra arama sonlanıyor. muhabbet sardıysa süreyi uzat seçeneğiyle 20 ya da 40 saniye daha ek süre veriliyor. premium seçeneğiyle 120 saniye süre sahibi olabiliyosun falan neyse mesele o değil. uygulamayı indirdim telefon çaldı ama ses yok amınakoyim ben sanıyorum konuşan yok kapandı sonra o arama. ikinci arama geldi, açtım, yine konuşuyorum ses yok. sonra baktım mıy mıy bi ses geliyor. o an kafama dank etti amk. ben senelerdir evdeyken hoparlörde kullanırım telefonu. bu arama gelince de telefon hoparlörde sanıyorum lan diyorum niye sesi çıkmıyor bunların meğer konuşuyolarmış ama hoparlör falan olmadığı için duyamıyormuşum. neyse baktım kızın biri bi saattir alo alo diyorum duymuyor musun ya isyan ediyor. izah ettim durumu, anladım nerde oturuyosun falan diyor. bu başakşehirdeymiş falan. sonra süreyi uzatsana diyor bana ama ben daha olayı anlamadan arama sonlanıyor sürenin bitmesiyle, yetişemiyorum bile. gururum okşanıyor, sesim nasıl etkilemişse hatunu vay yavrum vay..

    neyse, ilginç bi uygulama. atraksiyon arayan arkadaşlar telefona kurup deneyebilir keyifli muhabbetler de geçirebilirsiniz belkim.
    1 ... kiminanir vol2 special edition
  2. 2.
    bir takım konuşmacalar.

    https://vocaroo.com/i/s1svobvKYLZC

    karşının sesi çok az geldiğinden kayıt almamış pek anlakı.
    ... kiminanir vol2 special edition