1. 1.
    Bir kız için kavimler göçü yapmaya eş değerdir. Evet.
    12 -2 ... oytunkaran
  2. 2.
    Sen oraya gidene kadar o kız evlenir 2 de çocuk yapar yani zahmetli ve riskli bir iştir.
    7 ... mecburi istikamet
  3. 3.
    aslında sen sadece oldugun yerden 1750 km kaçmak istedin.o kız sadece bir hikaye.
    3 ... nabokovun kedisi
  4. 4.
    halbuki aradığınız şey çok daha yakınınızda olabilir. hemde yüzlercesi.
    ... necrone
  5. 5.
    Ben ülke değiltiştirdim.
    ... atarlipati
  6. 6.
    bir ara tam 1976 km gidiyordum. salak kafam. biletler elimde patlamıştı.
    ... modern zaman filozofu
  7. 7.
    uzun ve yorucu bir yolculuk yapmaktır.
    3 ... necrone
  8. 8.
    yarı yolda anlık duygularla yanlış bir karar aldığınızı farkedebilir ve napıyorum ben ya diyebilirsiniz. o nedenle yola çıkmadan evvel bu kız için değer mi diye tekrar düşünmekte fayda var.
    ... tommy oliver
  9. 9.
    Akıl işi değil.
    ... kendihalindeyazarx
  10. 10.
    uçak ile 4-5 saat falan sürer herhalde. seviyorsanız ne ala 17500 km bile gidilir. bazı yaşanmış hikayeler var onların yanında bu devede kulak. 20 sene bekleyen var sevdiğini sabır ile. 30 senedir sırtında taşıyan var. Mecazi değil yatalak kalmış kaza eseri. adam tasıyor hiç itiraz etmeden. Allah her birimize de nasip etsin böyle sevgiyi.
    6 ... mel mel bakan gibson