bugün

ya ama ona sahip çıkmak için evlendi *
kahreden durumdur, yazık değil mi o çocuğa ?
Hadi onların mantıklı aöıklaması var sende o yaşta olduğunu ispatla.
Genç olması sebebiyle zeki olması, her şeyi aklında tutabilmesi,zihninin duru olması evlenme sebeolerindendir. Şöyle ki Aişe validemiz 3700 küsür hadis rivayet etmiştir. Kadın erkek ilişkiler. Ev ilişkileri. Çoluk çocuk misafirlik gibi görgü kuralları. Kadın halleri. Ve mahrem daha bir sürü konu tamamen Aişe validemizin rivayet ettiği hadislerden oluşmaktadır. Her evliliğinin bir siyasi, içtimai nedeni var. Zevkine değildir. Ayrı ayrı kabileler ırklar ve dinlerden oluşuyor. Çünkü onlarda kendi ırk ve kabilesine islami anlatıyor. Evet kızlar erken ergenliğe giriyordu. O şartlarda. Çocuklar sürekli göç ettiriliyordu bir yerden bir yere. Vs vs. Bunun sebepleri yıllardır söyleniyor. Hala konuşmak mantıksız.
Iftiradir. O sahip cikmak icin evlendi.

O zaman niye evlat edinmedi? 9 yasinda kiza sahip cikmak isteyen ilk olarak onu evlat edinmeyi mi evlenmeyi mi dusunur? Dusunun bunlari.

Peki ya muhammed in diger kadinlari? Sizce ilahi ulvi bir kisilik olsa idi bu kadar cok kadinlarla ilgilenir miydi?
iftiradır.
ateistler bu iftirayı inançsızlıklarını rasyonalize etmek için kullanır.
sünniler bu iftirayı pedofil ruhlarının sapkın isteklerini rasyonalize etmek için kullanır.
Gençler yukarıda allaha inanmayıp hafisi kabul ediyorsunuz diye saçmalamışlar kardeşim islam tarihini hadis olmadan neyle öğreneceğiz 1400 yıldır tüm müslümanlar salakta inanmışlarda karşı çıkmamışlarda bir siz mi zekisiniz. işimize geldimi rahmet peygamberi işinize gelmedimi yalan.
Gençler tatihte rivayettir tarihe de inanmayın dünyanın yuvarlak olmadı da rivayettir çıkın uzaya gözünüzle götün. Adamı küfrettirirsiniz zeki müslümler.
12 yaşında karısı da vardı cüveyriye aile ile yaşıttı hatta ifk olayı cüveyriyenin kabiledi katlinden dönüşte oldu.
yazar x i tesbitinden dolayi tebrik ediyorum.
Dinleyin pezevenkler ilk olarak sen dinle basligi acan bas pezevenk. Bir donemi elestirirken once o donemin kulturel detaylarini iyi arastir. Araplar ile ilgili belki bir satira bile nazar etmeden cikip ahkam kesiyosun. Yavsak o donemde kizlar buluga erdikten sonra yaslari sayilmaya baslardi. Bunlari ogren arastir oyle kaliplasmis cumleri sikik sikik saga sola karalamayin.
Adam yıllarca parası için haticeye tahammül etmiş olur o kadar.
"Yetimleri evlilik çağına erişinceye kadar deneyin. Onlarda aklı rüşt hali görürseniz mallarını verin"

Nisa 6. Ayetine ters düşen uydurma rivayettir.

Bir insanın nikahlanabilmesi için malını taşıyacak akıl seviyesinde olması gerekir. Malını taşıyamayan eşini nasıl taşısın anasını satayım?

https://www.google.com.tr...Vaw1aCVZrEo9jLWuCt0XYcFDg
Kimsenin bahsini etmediği bir konu var;
Hz aise hz peygamberin mevzusu yokken bir nişanlılık dönemi geçirmiştir.
Yası konusunda kesin hiçbirşey söyleyemem birbirinden farklı sonuçlar çıkabiliyor.
Ama kaynaklardan bize ulaşan hz peygamberden önce başka biriyle nisanlanmis olması onun evlilik çağına gelmiş olduğunu göstermektedir.
Onunla ilk evlenmek isteyen kişi hz peygamber olmamıştır.
Araplara pislik deyip peygamberin iskandinav oldugunu dusunuyorlar galiba la.

O da arap ayni bugunku pisliklerin icinden. Bokun icinde inci tanesi ol yine boksun.
hz muhammed'e saldırmak için elde bulunan tek argümandır ki bunun doğruluğu tartışma konusudur. Hz ali'nin hayatında hata bulamayan emeviler hz ebu talip'in haşa kafir olduğunu iddia etmiştir. Hz muhammed'in hayatında hata bulamayanlar da böyle bir iddia ortaya atmışlar ki bu iddia'nın da arkasında emevi uydurması hadisler vardır.
Topu topu birtane var zaten.
bu iddialar islamiyete inanmayanların bir dayanak noktası arayışlarının çabası değildir. 9 yaşında bir kızla evlenmemiş olsa bile islamiyete inanmamak için çok daha temel sebepler vardır. bu tür iddialar biraz işin 'magazinsel' tartışma boyutudur.
ilaveten: Hz. Hatice (ra); Hz. Sevde binti Zem’a (ra); Hz. Aişe (ra); Hz. Hafsa binti Ömer (ra); Hz. Zeynep binti Huzeyme (ra); Hz. Zeyneb binti Cahş (ra); Hz. Ümmü Seleme (ra); Hz. Ümmü Habîbe (Remle binti Ebî Süfyan) (ra); Hz. Cüveyriye binti Hâris (ra); Hz. Safiyye binti Huyey (ra); Hz. Mâriyetü’l-Kıbtiyye (Ümmü ibrahim) (ra); Meymûne binti Hâris (ra).

Edit: alıntı.
bir de o peygambere tapanlar var.
fil suresi, zeyd'in karısı zeynep'le birlikte islâm'ın en çok soru işareti olan konusu. maalesef.
Bazen ishal olup da tuvalet bulamayan biri üstünüze patır patır sıçsın, boğulup gidin de islamiyet rahat bir nefes alsın istiyorum.
birde ellilik ömerin 12 yaşında ki ümmü gülsümle evlenmesi vardır ama çoğu kişi bilmez. kızcağız ömerden sonra 4 kişiye daha nikahlanmış ve 22 yaşına kadar çocuk doğurmuş sonrada o yaşta ölmüş.
bu başlığı açan ibne evladı ne tarih biliyor ne de insanlık. sürekli iftiralar çarpıtmalar asıl şerefsizliktir. aslında bu başlığı açarak nasıl bir orospu evladı olduğunu göstermiştir.
Ömerle emeviyle sapkın emellerini din diye gösteren ibnelerle peygamberimizi karıştırmayın.
diyanet demis "kiz 9 erkek 11 yasinda evlenebilir, islama uygundur" diye; gercek islam bu degilci cikiyor hala gercek islam bu degil diyor. trajikomik kahkaha mi atarsin yarina mi birakirsin.
binlerce kez cevaplandığı halde hala kur'an dışı uydurma kaynaklarla islam dinine saldırmaya çalışan çaresiz ateistlerin iftirası...

http://19.org/tr/ayse/
Yedi ya da dokuz yaşında bir kız çocuğunun evlenmesine izin vermek ne bir Arap geleneğidir ne de Peygamber bu yaşlardaki Ayşe ile evlenmiştir. Arabistan halkı böyle bir evliliğe karşı çıkmadı çünkü bu evlilik asla anlatılagelen şekliyle olmadı.

Açıkça görülüyor ki Hisham ibn Urwah’ın dokuz yaşındaki Ayşe’nin evlenmesiyle ilgili hikâyesinin, bu konuyla ilgili başka bir çok hikaye ile çeliştiğinden, doğru olması mümkün değildir. Dahası, Malik ibn Anas dahil diğer alimler Hisam ibn Urwah’ın Irak’tayken anlattıklarını güvenilmez bulduğundan, onun bu hikayesi doğru kabul edilemez. Buhari, Teberi ve Müslim’den alıntılar Ayşe’nin yaşı konusunda birbiriyle çeliştiklerini göstermektedir. Bu âlimlerin çoğu kendi kayıtlarında bile kendi kendilerini yalanlamaktadırlar. Bu yüzden, Klasik islam Dönemi âlimlerinin eserlerinde çok açık çelişkiler göründüğünden evlilik anında Ayşe’nin yaşıyla ilgili anlatılanlara güvenmek mümkün değildir.

O halde, Ayşe’nin yaşıyla ilgili bilginin söylenceden ibaret olduğuna dair yeteri kadar kanıt varken bu bilginin doğru olduğuna inanmamız için hiçbir sebep yoktur. Buna ilave olarak Kuran, olgunlaşmamış kızların ve erkek çocuklarının sorumlu tutulmasının yanında evlenmelerini de reddetmektedir.

http://19.org/tr/ayse/