bugün

Açık ve net bir şekilde cevabı biceps olan soru.

görsel
görsel

Bir insanın sahip olabileceği en büyük hazine +46 cm olan kollardır.
genelde lateral deltoid denen giyindiğinizde sizi üçgen gösteren gruptur bu.
bakmayın lateral materal sayıkladıklarına. pelvik kaslardır. adımız orospuya çıkmasın diye söylemezler.
KENDiMDE FALAN YAZIN BARi ERKEKTE NEREYi BEĞENiRSiN BAŞLIĞINA YiNE ERKEKLER YAZIYOR.
Kasım olmadığı için beni bağlamayan hede
Keşke kasım olsaydı..
Ama eylüldeyiz *
Bence adonis kası. Kadında da erkekte de çok iyi duruyor.
beyin kası canım yaaa !..
bana ne lan elalemin kasindan....

kendi kaslarimi ise ayirt edemem, hepsi bebegim benim. onlari gelistirecem diye ebem skildi yillardir. halada skilmeye devam ediyor. ben nasil ayiririm onlari birbirinden???
Ama aynaya baktigim zaman en cok gogus kaslarim hosuma gidiyor. Hele hele dapdaracik t-shirt giydigimde bir sol, bir sag gogsu sirayla hoplattigim zaman karsimdaki hatunlarin ici gidiyor.
erkeem ben.

(bkz: yorum yok).
Kuşkusuz başlık yine hep erkek iq.
Bir erkek olarak, kadınların en çok omuz ve kol sevdiğini söyleyebilirim. Genelde dışarıda omuz ve koluma dokunuyorlar.

Sevişirken karına ve sırta, sevişme bitişi göğüse odaklılar.

Bana sorarsanız, "kaslı erkek" deyince kadınların %70inin zihninde karın kası olan erkek canlanıyor.
ıııımm, hepsi.
görsel
Şüphesiz ki kol kaslarıdır*
genelde Yapı Kredi Ban kası çok sevilir. Cesc Fàbrekas da bir dönem popülerdi...
(bkz: gluteus Maximus)
sırt kasına hayır diyemeyiz..
valla erkek olmama rağmen göt kası demek istiyorum. spor yaptığım dönemde önümden geçen bir elemanın götüne hayran olmuş ve bir posta kayma arzusuyla avuçlayasım gelmişti. sonra kendime geldim erkeğim lan ben diyerek.

şöyle sağlam bir kadın götüne hasret kaldığım aklıma geldi. ve bu durum beni çok üzdü.
Kol kasi. Ama boyle protein tozu ile sisirilmis pompalanmis degil. 5 10 barfiks cekebilecek kadar olmasi yeterli.
--spoiler--
protein tozu ile sisirilmis pompalanmis degil.
--spoiler--

protein tozu şişirip pompalıyor demek.
cahillik ne güzel şey, herşeyi biliyorsun.
Kesinlikle Cüzdan kası. Yaptıramayacağı şey yok.
Açık ve net.

görsel
kol ve omuzlar biraz bacak ve kalça azcıkta olsa karın.
yanıtın kadınlardan gelmesi karışıklığı önler.
Sırt kası kesinlikle.
görsel

Kol kası üstüne tanımam.
1-kol
2-bacak(guzel bacakli cok az adam var)
3-adonis

bunlar tamamsa bir de kafa şekline bakarim, boyun mesela önemli. kas ama ilk uc.