1. 1.
    akp genel başkan yardımcısı mahir ünal tarafından sarf edilen söz.

    tam olarak şöyle demiş;
    "Bir dönem Türkiye'de bırakın bardağın içindeki suyu, bardak yoktu..."

    şimdi buna inanmayacaklar için videolu kanıtımızı da koyalım ki kimse itiraz edemesin;
    https://streamable.com/uv92ay

    mahir bey'e biraz ayıp olacak ama şunu da şuraya koyayım;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2127245/+

    yahu bakın biz tayyip erdoğan'a kızıyoruz buzdolabı yoktu falan dediği için ama gene tayyip erdoğan mantıklı konuşuyor, onun ardından gelenler tamamen uçmuş durumda.

    bardak yoktu dedi lan adam.

    bardak...

    edit: mahir ünal ve onun gibi akp'lilere göre, akp'den önce türkiye belgeseli;
    https://streamable.com/gv2sn
    16 -2 ... tengir budun
  2. 2.
    Öyle saçmasapan bir açıklama ki cevap vermeye, ciddiye almaya bile gerek yok diyeceğim ama bu adamlar devletin en yüksek makamında lan. Geçen hafta cep telefonu bu hafta bardak. Dur bakalım daha neler duyacağız.
    5 ... ruzgara karsi yuruyen adam
  3. 3.
    o zamanlar eski çamlar bardak olmuştu. şimdi öyle mi cıncıktan bardaklarımız var.
    ... teflon
  4. 4.
    Nah yoktu amk senin köyünde olmayabilir tas ile su içiyor testi ile su içiyor olabilirsin ama ne bardaklar vardı anamın çeyizinde getirdiği Bi paşabahçe kristal kesme bardaklar var hala kırılmadı çizilmedi viskiyi onlarla içerim.
    3 ... karton toplayan cocuk
  5. 5.
    Güldüm.

    Allah kahretsin.

    (bkz: swh).
    1 ... traveler of secret moments
  6. 6.
    bırak bardağı mardağı mahir ünal. bu ülkede sokağa çıkma yasağı yoktu, artık var. darbe dönemlerindeymişiz gibi her gün eve yetişmek için saat kontrol ediyoruz. özgürlük olmadan hiçbir şey olmaz.

    bu da böyle bir entry'dir.
    ... tacettin limoncuoglu
  7. 7.
    Mahir Ünal denen değişiğin sıradan bir sözü.

    Bu adam dünyanın en boş konuşan insanlarından biri kesinlikle.. Hilal Kaplan'la bu konuda yarışırlar..

    Reis de bizim zamanımızdan önce bulaşık makinesi yoktu diyordu.. Bunlar bir kere, eskiden ambulans, araba yoktu diye de zırvalamışlardı..

    Bardak yokmuş.. Bardak vardı da bu kadar aptal yoktu sizin zamanınızdan önce.. Bunlar geldi aptal sayısında fırlama yaşandı. Daya makarnayı, ekmeği olacağı bu.. Et pahalı et.. Beyne protein gitmiyor.. Bunlar yalan makinesine girse, yalan makinesi bozulur ve patlayarak yanar yeminle..
    1 ... magicovento
  8. 8.
    Haklı söylem.
    Elde mızrak, g.tte yaprak yaşıyorduk tabii.
    Bardak ne ki, antilobun uyluk kemiğinden içerdik suyu.
    Doğru söylüyor!
    6 ... zeytinyagli dolma kalem
  9. 9.
    Yakinda bizden once insan yoktu evrimi biz getirdik derler mi acaba?
    ... lisa garcia
  10. 10.
    evet eskiden gerçekten de bardak yoktu. tas vardı. bardağa da kupa diyorlardı ondan bardak yoktu.
    ... venusde mahalle muhtari