1. .
    - hugo hugolina'yı kaçırmışlar!
    + kaldırıp duruyolar hugolina'yı zaten. bu çocuklar kimden acaba? tolga abiyede benziyolar ya, bişey diyemiyorum saygıdan.
    edit: lan millet nereye kaçtı? başlık üstüme kalmış. *.
    12 ... deatly
  2. .
    (bkz: bir anadolu insanı olarak uludagsozluk yazarı)

    ana=anne
    1 ... imitasyon
  3. .
    (bkz: en asil duygunun anası)
    -1 ... karpuzkabugu
  4. .
    emrah koş, hugolina'yı sikiyorlar

    hugolina'nı da al git.
    (bkz: ananı da al git)
    ... asil nickim umr lan
  5. .
    rit rat rut'un hiç büyümeyişlerinden ne denli ana vasfını hak etmeyen , işi gücü cadı sila ile birlikte olup hugo denen kara bahtlı kem talihli kahramana yok timsahtan kaç , top yuvarlandı 8'e bas , ekrana tık tık , nereye çuf çuf falan filan yaptıran kadındır bu hugolina denen meymenetsiz.

    o bir kere ana olsa çoluna çocuguna bakar!
    bunca senedir hugo izlerim, bir kere de yemek yaptığını görmedim!
    varsa yoksa dağın tepesine çıkar , ki ona da inanmıyorum artık ev işinden kaçmak için yapıyor adi, ''hugo beni kurtar!''
    hugo'da iyi sabır var maaşallah , taş olsan çatlarsın.
    yakında hugo da pes edecek ve gidip bir kuma buldukta sonra ''hugo beni kurtar!'' diyen hugolina'ya
    ''oldu canım ara beni'' diyerekten kapağı kapatacak. demişti dersiniz...
    aha buraya çiziyorum: -------------->
    (bkz: oeh)
    4 ... aby
  6. .
    hugo - şimdi nereye çufçufluyoruz?
    hugolina - yeter artık hugo. birazda bana çufçufla. benimde ihtiyaçlarım var. çocukları bırakıp başıma gidiyosun. ayrıca o sila şırpıntısıyla takıldığını bilmiyorum sanma.
    hugo - hugeleleluuuu..
    hugolina - ah hugo ahhh!!!!!
    2 ... deatly
  7. .
    kafası kızdığında eşyalarını toplayıp annesinin evine gider gibi cadı sila nın evine giden manyak karakterdir. her defasında hugo yu ve tolga abi yi uğraştırır ama olsundur. yıllardır öff bile dememişlerdir. rit rat rut annelerinin bu evi zırt pırt terk etme huyu yüzünden okullarına dahi devam edememektedirler. sonuç olarak çok tedbirsiz ve saf bir karakter olduğu için çekilecek kahrı yoktur. hugo ya Allah kolaylık versindir.
    ... vasifsiz isci
  8. .
    kanımca kocasını canice öldürmeye çalışan maymunsu bir annedir. kendini mahsuscuktan cadı sila'ya mahkum ettiren ama bundaki asıl amacı hugo'yu cebren ve hilenin de desteğiyle oyunlarda alt etmektir. belli değil mi zaten canım ? oyunların 5 tanesini incelersek gerçeği tüm çıplaklığıyla görürüzdür.
    ... izafiyetsiz