bugün

konya'da yaşanan olay.

görsel
https://twitter.com/t24co...tatus/1464205192765841421

--spoiler--
Konya’da yaşayan 23 yaşındaki Semiha Işık, Sinovac aşısı olmak üzere Sağlık Bakanlığına bağlı bir aşı uygulama merkezine başvurdu. Aşı uygulamasını yapan hemşire, üzerinde yabancı dilde yazılar bulunan Biontech flakonunu Sinovac flakonuyla karıştırdı. Sinovac aşısı yaptığını düşünen hemşire flakonun tamamını kullanınca yanlışlıkla hastaya Biontech aşısının 6 dozunu birden uygulamış oldu. Aşının hemen ardından fenalaşan Işık, Konya Numune Hastanesi’nde tedavi altına alınırken sağlık görevlileri iki aşı flakonunun karıştırıldığını farketti.
--spoiler--
tek doz olanın 1 ay kolu ağrıdığı düşünülünce 6 dozu yiyen hastanın nerede olduğu merak edilmiştir.
Dava etse yeridir, etmezse çok şey kaybeder.
oha hayatımda duyduğum en değişik olay.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.