bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    aha işte biz oyuz beyler. yalandan 180 boyunda, fit, mavi gözler, anasının amı, dedesinin dini, dayısının götü demenin anlamı yok.

    neyi kanıtlıyoruz?

    1 80
    ve mavi gözlü olunca kimse kıvanç tatlıtuğ olmuyor ki amk! benim tanıdığım bir sürü moron aynı özellikleri taşımakta. ha sakın ha kıskandı ibne falan demeyin, zira 1 95 kaslı, zeki, kültürlü, iyi sevişen, geç boşalan, fit bir yapıya sahibim. aha aha, nasıl oldu? güel oldu mu alın bende reklam yaptım. peki kaçta kaçı doğru?
    7 özellik saydım. yani 7 de biri doğru, ama hangisi olduğunu söylemeyeceğim. onuda siz değil, salak avilere yem olan sözlük kızı düşünsün.
    8 -3 ... koministimam
  2. 2.
    tam da istediğim başlık türü. altına binlerce entry girerim ve yine doymam, yine doymam. bu aşk değil de nedir?
    2 ... coremax
  3. 3.
    belden aşağısına baktığınızda hangi açıdan bakarsanız bakın aynı olan erkektir.
    ... dildilpakistan