bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. ?.
    çoğu bilgisayar oyununda kullanılan tahmin edilebilir şeylerdir.

    mesela bir görevi (bkz: quest) bitirip geri dönmeniz gerekiyorsa, gelirken kullandığınız uzuuuun ve düşman dolu yolu geri yürümek zorunda kalmazsınız, siz görevi bitirince bir patlama olur, yıkılan bir duvar sizi başlangıç noktasına kısa yoldan götürecek yeni bir geçit açar.
    5 ... double cross
  2. ?.
    bir mekana girdiğiniz kapıya dönüp baktığınızda kapalı olduğunu görürseniz silahlarınızı hazırlamanız gerekir.

    az sonra içerisi düşman dolacak.

    (bkz: painkiller)
    3 ... double cross
  3. ?.
    quest,pot,abi biraz para versene, dc, 10musun. (bkz: türkçeleşmiş ingilizce)
    2 -1 ... riemann
  4. ?.
    yaratıklarını temizlediğiniz o kadar yolun geri dönmeniz durumunda hepsini aynı yerlerinde görmek.

    (bkz: doom 3)
    3 ... ozzybuzzy
  5. ?.
    Özellikle korku oyunlarında:
    Aranızda güçlü bir cam olan bir insan ile konuşmaya başlarsınız. Aniden bir yerden canavar çıkar ve karşıdaki adamı öldürür. Sizde öyle mal mal bakarsınız. Korkunun dozunu arttırmak istiyen oyunlarda canavarımız cama vurmaya başlar ama cam kırılmaz. Elbette ilerde o canavar ile karşılaşılır.
    4 ... birtan
  6. ?.
    (bkz: bölüm sonu canavarı)
    3 ... kewell the wizard of oz
  7. ?.
    kolaydan zora doğru gitmesi.
    2 ... yarin gel
  8. ?.
    exite tıklayınca are you sure? diye sorması.
    2 ... ultmtu
  9. 0.
    - hep müttefik olarak boy gösteren adamlardan en az birisi aslında ya köstebektir ya kötü adamın ta kendi.

    (bkz: wolfenstein)
    (bkz: metal gear solid)
    (bkz: bionic commando)

    - ulaşmak istediğiniz kişi ya da vurmak istediğiniz kişi kabak gibi ortada olduğu zaman genelde aranızda bir engel olur. (cam, barikat, uçurum vb.)

    (bkz: dead space)
    (bkz: fear 2 project origin)

    - genelde başkasının yapması gereken bir iş varsa, onu yapacak adam ölür, ihale size kalır.

    (bkz: call of duty 4 modern warfare)

    - binbir güçlükle girdiğiniz bir üs/yapıda işiniz bittiğinde genelde havaya uçacak olur, yarım saatte girdiğiniz yerden kendinizi nasıl 2 dakikada dışarı attığınızı anlamazsınız.

    (bkz: frozen throne)
    (bkz: devil may cry 4)

    - yeni ve gelişmiş oyunlarda çok sevdiğiniz iki karakter arasında seçim yapmak zorunda kalırsınız. ikisini birden kurtarmanız mümkün değildir. birini ister istemez ölüme terk etmek zorundasınızdır.

    (bkz: call of duty world at war)
    (bkz: mass effect)

    - depo, ambar bölümü. illa ki olur. hemen hemen her ilerlemeli oyuna bir tane konur.

    - roketatar silahı. bir tane oyun görmedim ki şu silah olmasın.
    2 ... wolf
  10. 1.
    boom (bkz: headshot)
    ... fibertombik