bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    (bkz: bıdı bıdı bıdı bıdı çekirge)
    1 ... pulp fiction
  2. 2.
    sean paul olabilir bu.tam bıdı bıdı değil ama, "budi budi gudi gudi" falan diyor.olsun, o da kurtarır.
    ... timsah
  3. 3.
    (bkz: dongi dongi)
    (bkz: çakkıdı)

    (bkz: al bi de burdan yak)
    1 -1 ... 6.4.r.1.$.h
  4. 4.
    bidi bidi car curt iki kelimeyle sarkıyı bitiren kişiler icin soylenebilir.

    Bu soylemi hala rap muzik icin soyleyen denyolarda vardır tabi ki gercek rap şuan oyle 50 cent in sean paul un yaptıgı değildir. birazda olsa gozlerinde * at gozluklerini cıkarsalar amerika da 2pac le beraber oldugunu bilirlerdi. türkiye icinse rap hiç oyle olmadı zaten. zahmet olucak denyo beyler ama bir sagopa kajmer sarkısı dinleyin bakalım. omrunuz boyunca pop sarkılarında rock sarkılarında anlatılandan ka. misli konu var bir sarkıda o popcuların vs. bozuntularının sarkısını nakarat olarak bile kullamıyolar, genelde nakarat bile kullanmıyolar ama yine de olsun.

    hadi biraz etfanıza bakın sonra bıdı bıdı cekirge gibi konusuruz denyolar...
    2 -2 ... rurouni kenshin
  5. 5.
    (bkz: ajdar)
    (bkz: rapçilik ve rap)
    -1 ... hamdullah lannister
  6. 6.
    türkçe kelime haznesi tikkydaşlarında öğrendiği kadar olmasına rağmen ingilizcesi süper zencilerle büyüyen veledi zinaların tercihidir.
    (bkz: biz büyüdük ve kirlendi dünya)
    her yiğidin bir yoğurt yiyişi gibi o yoğurdun muhtevasını belirleyip önüne süreni de vardır.
    1 ... rakıbalık
  7. 7.
    rap hakkında pek bir şey bilmediğini düşündüğüm bi arakdaşımızın açtığı başlıkdır..
    bazı yazdıklarına hak versem de (bling bling hiphop, karılı kızlı şarkılar) çogu yazdığı yazı sadece dışarıdan gördüklerini çarptırarak söyleme amaçlıdır, karalama amaçlıdır..
    ayrıca bu başlıkdaki şekilde karalama ve küfür hakaret dolu ithamlarda bulunmaya, demezler mi ''beyfendi rapci mi sikti sizi, nedir bu öfkeniz onlara karşı ?'' diye..
    'bir şey ile ilgili yorum yapmadan önce iyice araştırılmalıdır, rap ve R&B'yi bling bling hiphop ı aynı kefeye koymak zaten sizin bu konu hakkında ne kadar bilgili olduğunuzu gösterir, ayrıca rap'de de ezgi, name mevcuttur, özellikle nakarat kısımlarında' demeden geçemiyeceğim başlıkdır..''
    1 -1 ... undergrounder
  8. 8.
    denyo'nun kim oldugu bellidir zaten sabah veya aksam konusmaya gerek yok. denyo işte nası anlasın denyoluk yaptıgını.

    genel olarak sarkılarında birsey anlatmayan kişiler icin soylenen soylem.
    ... rurouni kenshin
  9. 9.
    (bkz: eminem)
    (bkz: 50 cent)
    (bkz: bilumum rapçiler)

    şarkılara dakika bazında bakıldığında normal bir şarkıdan çok daha fazla kelime söylenen ama türkçeye çevirdiğinizde anlamı ayrı salakça, direk ingilizce bakınca ayrı salakça olan şarkılar, ve bu şarkıları(!) söyleme gafletinde bulunan düşük belli, aklı başında değil sikinde olan, bugün hangi zenci karıyı avuçlasam diye düşünen, tipik amerikan rüyasını yaşayan canlılardır.
    1 -1 ... hamdullah lannister
  10. 10.
    pop muzik yapanlar denyodur efendim,
    evet benim aklıma pop muzik diyince, sezen aksu, candan erçetin ler ve ankaralı turgut, ciguli, ajdar!lar hepsi aynı kategoride geliyo..

    rap muzik içinde öyle düşünüyorum, mainstream rapcileri, indie rapciler veya underground hepsini bir tutuyorum ve hepsine denyo diyorum..

    ve rock kültürünü icra edenler onlar için de aynı şeyi düşünüyorum, alayı denyo..

    bu mantalite'den yola çıktım ve bütün muzik icra edenlerin denyo olduğu kanısına vardım!!
    -1 ... undergrounder
kapat