bugün

berberinin yaptığı işi beğenmeyen ama gönlü olsun diye o berbere giden insandır.
berber sürekli peşinden gelirse bozamaz.
1 sayı önceki umut sarıkaya karikatürü.
berberin maymuna benzetiği insandır. (bkz: maymun olmak)
berberlerin çoğunun saçı sağa,sola,öne veya arkaya taramak dışında bir seçenek olduğuna inanmamaları ve saçın ancak simetrik kesilince güzel olduğunu sanmaları yüzünden yaptığı davranış hoş görülesi insandır.
eğer saçları gerçekten rezil gibi olduysa zaten bozuk olan sinirlerini saçını da bozarak, ikiye katlayacak olan insandır.
ellerine böyle kıllar yapışır... sonra o kıllar elinden çıkmaz... baktı olmuyor üstüne filan sürer... beter bir durum içinde olan kişidir.
fön çekicem diye saçın ağzına s..an berber kişisini dükkanından çıkıldığında yapılan ilk eylemdir.
ayrıca bunla sınırlı kalmayıp dükkanının karsı kaldırımına geçip medyayı çağırıp eylem yapılası insandır bunlar.
(bkz: susma sustukça sıra sana gelecek)
berberin aslında kuşa benzettiği insandır. kafası kuş yuvası gibi görünmesine rağmen kaderine yenik düşerek "ee iyi olmuş sanki.. ama şurası bi garip mi olmuş ne?" der afallayarak. berber de "onun modeli öyle moda bu efendim" der gevrek gevrek gülerek. ama çıktığı gibi berbere söver bu zavallı insan. (bkz: kuşa benzemek)
berberde aaaa ne kadar güzel oldu dimi diyenlere evet gerçekten oldu diyen çıkınca saçımın içine sıçtı diyip bozan kişi.
Saç uzatana kadar canı çıkmış genç: "Abi makina yok, tamam mı?"
Berber: "Tamam koçum nasıl istersen öyle"
Saç uzatana kadar canı çıkmış genç: "Abi bak tamam?"
Berber: " Tamam dedik ya koçum"
Bızzzzzz......
herhangi bir estetik kültüre sahip olmayan kimi berberimsilerin özellikle uzun saçı katletmesi sonucu mekandan bir an önce kurtulma eğilimindeki insandır.
berberin saçını kepaze bir hale sokmasının ardından haklı bir eylem gerçeklestiren kimsedir.
umut sarıkaya'nın geçen sayılarda değindiği bir haykırıştır.
mutsuz ve umutsuz insan modelidir. hiçbir şeyden hoşnut olmamakla beraber her söylenene tamam demesi, ancak gözden ırak bir yerde yine kendi bildiğini okuması da cabasıdır. çekilmez insandır. berberle arası bozuk da olabilir.
en doğrusunu yapan insandır zira berber kuaför herneyse saça şekil verdikten sonra kendi haline bırakmaz ve müdahele etmezseniz gün boyu muazzez ersoy *veya arif susam gibi *gezmek zorunda kalırsınız.
berberden cikar cikmaz berberin yedi sulalesine kufur etmeye baslayan insanla ayni kisidir.
berberin berbat olduğuna işarettir.
berberin saçı arkaya doğru taramasıve sonucunda öküze benzeyen insanın yaptığı davranıştır. karizmayı toparlanmak amaç edinilmiştir. yine aynı berbere gitmenin nedeni ayak alışkanlığıdır.
genelde erkeklerde görülen eylemdir. zira kadınların bir sürü güzellik merkezi varken,erkekler ara sokaklarda bulduğu kuaför cengiz, can dost erkek kuaförü, ya da en iyi ihtimalle berber osman tarafından makas altına alınacak, muhtemelen istenilen sonuça ulaşılamayacaktır. Bunun sonucunda berberden çıkar çıkmaz saçlar dağıtılacak, tekrar şekillendirilecektir.
kuaför seni gördüğü anda bitmiştir olay. o kafasında zaten bi model belirlemiştir. sen istediğin kadar yırtın o odaklanmış yapacak hayalini kurduğu modeli. sen anlatırsın ama dinlemediğini de bilirsin ve sonunda anlattığınla alakasız bir saç modeli çıkarır ortaya. bir de çok muhteşem b sanat eserine bakar gibi gerinir durur. kapıdan çıkınca kuytu bir yer belirlenir ve kafa yere doğru eğilerek kalıplaşmış kafa biraz olsun aykırı bir hale getirilir. bugüne kadar kuaförden saklanmadan çıktığımı hatırlamam mesela.
yiğitse berberdeyken saçını bozsun denilesi insan.
berberin o iğrenç vıcık şeyi * kafasına sürdürmesine izin veren insandır ayrıca.
-tarayımmı goççüm
-yok abi ya sağol
-olsun olsun tarayım yakışıklı olurssun layn hehhe
-abi yıkıycam eve gidince
-olsun bişiy olmaz...türü bir muhabbetten sonra laf anlamayan yavşak berberin sert tarak darbelerinden sonra kendini dışarı atan bünyenin gerçekleştirdiği hadise.
en asil duyguların insanıdır.
akli dengesi yerinde olmayan insandır.
saçın ön kısımlarını yapıştıra yapıştıra fön çekiyorsa, haklı olan insandır.