1. 1.
    Araştırılması gereken bir konudur.
    Yav biz yiyecek ekmek bulamıyoruz (ciddi) millet bu denli büyük paraları nerden buluyor?
    740 bin kişinin 15 bin TL si olduğuna inanmıyorum
    5 -5 ... mbappe for president
  2. 2.
    Tabikide hükümet onlara bedava verdi çünkü onlar akpli sen değilsin. Burda adaletsizlik var yolsuzluk var. Yaşa chp yaşa milliyetçilik ruhu.
    6 -2 ... nonan
  3. 3.
    araçlarını satan çok olmuş.
    (bkz: biz öyle duyduk)
    6 -1 ... hipotalamusumkayip
  4. 4.
    göt korkusundan buldular sanırım.

    imza : iç güvenlik merkez komutanlığı komando eğitim alayında askerliğini yapmış bir genç.

    ps : 15 ne lan 15 ne en az 50 olmalı şu sınır .

    edit : ver eksini geç pembe götlü bedelli adayı seni.

    edit 2 : 18 mi 20 gün müdür nedir gidecekler diye 6 ay ağlayan sosyal medya kampanyaları düzenleyen korkak adamlardan bir cacık olmaz.
    11 -17 ... kenny ackerman
  5. 5.
    Kredi çekmişlerdir,
    E5te işe çıkmış da olabilirler,
    Miras da kalmış olabilir,
    Hem 15bin TL dediğin ne ki?
    Adamlar bir telefona 8-9bin veriyor, üstelik asgari ücretle çalışırken.
    11 -1 ... dalya rock yazar
  6. 6.
    Ziraat bedelli kredisi diye bir kredi çıkarttı yahu.
    5 -1 ... n dakota
  7. 7.
    ne zorunuza gitti aw.

    milletin tercihlerinden sizene?

    askerliğini yaptıysan yaptın paşa paşa otur evinde. karışmayın insanlara.
    8 -8 ... depresif prozac
  8. 8.
    Neyse ki bir günlük maaşımdır swh.
    5 -5 ... loveneverdies
  9. 9.
    15 bin'i bırak 150 bin olsa, millet ne yapar ne eder yine bulur o parayı göt korkusundan..
    2 -1 ... haylaz adam 34
  10. 10.
    birisi geçen aramış, çok kötüymüş, çok baskı varmış, çok saçma şeyler yaptırıyorlarmış falan. hasiktir oradan nonoş. 20 gün gidiyorsun ağlama bari kız kılıklı denyo.
    4 -1 ... hastavilla