bebeyim denilen sevgilinin bir gn gebeyim demesi - başlığı henüz açılmamış!
aşağıda bebeyim denilen sevgilinin bir gn gebeyim demesi ile ilgili başlıklar listelenmiştir. belki onlar işinize yarar.
  1. bebeyim denilen sevgilinin bir gün gebeyim demesi
  2. sen kim köpeksin denilen sevgilinin hav hav demesi
  3. aldattın mı denilen sevgilinin defalarca demesi
  4. iyi geceler denilen sevgilinin sanada demesi
  5. seni seviyorum denilen sevgilinin hadi ya demesi
  6. ayrılalım denilen sevgilinin tamam kanka demesi
  7. baybay denilen sevgilinin uyuma konuşalım demesi
  8. seni sevmiyorum denilen sevgilinin yemin et demesi
  9. babam çöpçü denilen sevgilinin bitirelim demesi
  10. beni sev denilen sevgilinin eldiven getir demesi
  11. sana beste yaptım denilen sevgilinin yinemi demesi
  12. hasret e gebeyim
  13. slm denilen kızın bb demesi
  14. how are you denilen kızın ne var yau demesi
  15. naber denilen insanın ii sn demesi
  16. hanım kız denilen kızın kes lan demesi
  17. kak kız çay koy denilen kızın yoo koymam demesi
  18. dua et denilen kızın ben ateistim demesi
  19. merhaba denilen kızın çüş amk oha demesi
  20. ben ibneyim denilen babanın ay ben de demesi
  21. merhaba denilen merhabanın kız demesi
  22. abi denilen kişinin ne abisi ya demesi
  23. merhaba denilen kızın toz ol demesi
  24. siz denilen insanın karşılığında sen demesi
  25. ayrılalım denilen sevgilinin ağlaması