1. 1.
    renklileri kudurtan olay.
    sergen wuri wallah.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2120406/+
    3 ... jimmy tudeski
  2. 2.
    Ligin ikinci yarısında başakşehir'i orda yenemezler, fenerbahçe'ye yenilirler, Kasımpaşa'yı yenemeyebilirler, Galatasaray'ı deplasmanda yenemezler, karagümrük'ü içerde yenerler bi tek. O yüzden boşa hava yapmasınlar. Toz pembe günleri geride kalacak yakında.
    -8 ... aslolan fenerbahce dir
  3. 3.
    sizin derbiniz anca başakşehirle olur zaten.

    (bkz: güldüren başlıklar)
    2 -2 ... vedat minor combo
  4. 4.
    aslolan fenerbahce dir kardeşim sen bu matematik ile akp yi baraj altına bırakırsın.
    1 -2 ... judas
  5. 5.
    Başarıdır. Tebrik ederiz. Ama eze eze biraz abartı olmuş.
    ... oberst
  6. 6.
    bazı yorumları okuyunca "köpeklerin duası kabul olsa gökten kemik yağardı" sözü aklıma geldi. Ben demiyorum valla kendi başkanları bunlara PAVALI KÖPEKLEV diyordu:)))
    ... kingman40
  7. 7.
    üst üste koyarak gittiğini gösterir.

    neymiş başakşehir'i başakşehir'de yenemezmişiz, e sizi kadıköy'de yendik başakşehiri mi yenemeyeceğiz lan ahahaha. bu sarı civcivlerin ıslak rüyalarına katıla katıla gülüyorum.
    2 -1 ... fistinkci sahap