bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    bespara etmez olan ve bir halt bilmiyen calisanlara malik olan hastane gorunumlu para tuzagi olan yer. *
    2 ... mulayim
  2. 2.
    göz muayenesi için ssk'lı hastalarından 12 tl ssk katılım payı artık 16 tl ek ücret alan ve normal muayene ücreti 60 tl olan hastanedir. randevu almasanız bile 15-20 dakika içerisinde muayene olabilmektesiniz.
    ... civeng
  3. 3.
    çalışanları ve doktorları ile gayet kaliteli bir hastane. beğenmeyen siktir olup gitsin.
    1 ... hayatin anlamini arayan adam
  4. 4.
    Doktor Ali Sipahier'e gözümün lazere uygun olup olmadığı konusunda muayene olduktan sonra 2000lik lazere mi 3250lik lazere mi girmeliyim hususunda konuşurken kendisini bir doktordan ziyade bir tüccara benzettim.
    Dünyagöz'le bura arasında kararsız kaldım dediğimde Dünyagöz'e birden bok atmaya başladı yok efendim neymiş bizim 3250ye uyguladığımızı başka hastaneler 4binden 5binden aşağı yapmıyormuş. dedim ki reis 2500'e hem de muayene topografi falan hepsi içinde diyorum. diyor ki bizim 2000e uyguladığımız lazer o. neymiş efendim onu uygularsan 1 ay sonra görmeye başlıyormuşsun.
    yalan dolan efendim, para tuzağından başka bir şey değil.
    He bir de adamın ağzından zor laf alıyorsun anasını satayım farkı ne bunla bunun diyorsun bir iki kelime ediyor, ısrarla sormak zorunda bırakıyor adamı.
    Hasta aydınlatma yükümlülüğü denen bir şey var efendim öğretmediler mi size?
    1 ... muhalifsahsiyet
  5. 5.
    Bayrampaşa göz ticarethanesidir. Gözünüz en hassas ve önemli organlarınızdan biridir. Güvensiz kişilere emanet etmeyin.
    ... azkaban tutsagi
kapat