1. 1.
    yiyosa aşağı in lan tartışmasında yaşanan feci olay.

    https://video.uludagsozluk.com/v/balkondan-aşağı-düşen-sarhoş-adam-182145/



    https://twitter.com/cokra...tatus/1291998675015806976
    5 -2 ... chance boudreaux
  2. 2.
    Üzüldüm valla. Aşağıdan gaz veren adamı içeri tıkmak lazım.
    1 -6 ... orhaaaaaaannn
  3. 3.
    üzülmedim.
    neden üzüleyim ki.
    10 -3 ... mavi gozlu kizlari severim
  4. 4.
    sol framede başlığı görünce bi an babam sandım amk.
    16 ... stroszek
  5. 5.
    gülme krizine sokmuştur. aşağı in dediler indi işte.
    5 -1 ... acilmayan eti puff paketi
  6. 6.
    keltoşa dedik babana koş , keltoş bizi dinlemedi aşağıya koştu aq . hakk-ı rahmete kavuştumu peki .
    1 ... was geth
  7. 7.
    balkondan aşağı düşen sarhoş adam
    1 -15 ... was geth
  8. 8.
    Rahmetli üst kat komşumuzdu. Bu olayda rahmetli olmadı gerçi.

    Kafa kıyak olunca ansızın inmişti aşağı. Ertesi gün de "cereyanda kaldım galiba her yerim ağrıyor" demişti. Rahmet olsun.
    5 -4 ... freudgillerden sigmund
  9. 9.
    adam 31. saniyede yere çakılıyor, kel fark ediyor ama tepki dahi vermiyor, arkasını dönüyor. sanıyorum bu dayı sık aşağı düşen biri. normal karşılıyorlar.
    5 ... mastor
  10. 10.
    o arkadaki dayılar neyce konuşuyor aq kürtçe falan mı konuşuyor .
    2 ... was geth