bugün

ajdar'ın kendini überstar sayması ile aynı iklimde yeşeren bi ağaçtır. bunların her türlü ahlaksızlığı yapıp sonra sözlüklerde namus bacak arasında değildir diye ağlaması yok mu midemi bulandırıyor. evet.
bakire olan birinin ahlaktan bahsetmesinden hiç bir farkı yoktur. annen de ahlaktan bahsediyor ama bakire değil derler adama.
en az bakir olmayan bir erkeğin ahlaktan bahsetmesi kadar normal olaydır. hele bir de bu bakir olmayan erkekler "bakire kız yok,namus ayaklar altında" diye ağlamıyorlar mı midemi bulandırıyorlar evet.
(bkz: bakire olmayan kadınla evlenebilecek sözlükçüler)
ahlaki olanın sadece kendi tekelinde olduğunu düşünenlerin gözünde olanaksızdır. halbuki bekaret konusu iki kişi arasında ahlak ise kişinin vicdanında bulunur.
bakireliğin izalesi de ahlaki kurallar çerçevesinde, yani evlenerek meşrulaşır. bu nedenle evli bir kadın ahlaktan pekala bahsedebilir.
ne yani ahlak dediğin vücut zarıyla mı alakalı? anal ve oral seksten haberi olup, bunu bekaretini korumak için kullanan, beyninin zarını deldirmiş olanlara ne demeli? ahlaktan bahsetmek için zar varlığı aranıyorsa eğer o ahlak kelimesinin tanımını bir daha gözden geçirmek gerekir.
(bkz: bekareti ahlak kıstası saymak)
ahlakla bekaretin ne alakası var anlayamadım.
annen ahlaksız mı kardeş diye sorulu bir cevap verilebilecek enteresan söylem.
bir ağır şakirt söylemi. ilginç olan aynı meseleyi, cevaplarını aldıkları halde çevirip çevirip gündeme getirmeye çalışmaları. klasik cevabımı vererek uzatmıyorum. sana ne la hıyar.
zamanında yaptığı kötü işleri saklayıp, kendisini topluma ahlak timsali bir kadın olarak lanse etmesidir.