1. 1.
    Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan'ın konuşma yaptığı sırada, sürekli sözünü kesen robotun başına gelen talihsiz olay!

    bakanın sözünü kesen robota format atılması
    https://tr.sputniknews.co...ahmet-arslan-robot-format
    8 ... jimmy tudeski
  2. 2.
    kahkaha attıran olaydır.

    ülke ülke değil sirk. pişpirikçi ahmet abi tadında tipler bakan olursa bu kadar oluyor.
    30 -1 ... bugun variz yarin yokuz
  3. 3.
    robot akıllanmayı bilecek ona göre karşısında bakan var.
    2 ... maco cugara
  4. 4.
    yeni bir zızzt zızzt hah hah hah hah vakası.
    4 ... usualsuspects
  5. 5.
    nasıl kompleksli ego sahibi adamlar lan bunlar hakikaten. hani tv'lerde görürüz ya protesto için yok finlandiyalı bakanın üstüne pasta atıldı vs tarzı haberleri ya da obama kendisi içilen çizilen gay imalı karikatüre güldü diye. bizimkilerde niye yok olm böyle şeyler?

    çok mu zor robotun oradaki hareketini bir espri ile geçiştirmek. adamların dünyası, vizyonu bu kadar işte amk!

    ancak yasakla, sansürle, format at, kafaları başka bir boka basmaz.
    24 ... ecinni
  6. 6.
    "sansür yok, kısıtlama var."
    robotun sistem alt üst.
    12 ... nanautzin
  7. 7.
    yetmez.

    tüm parçaları sökülüp hurdacıya satılmalı, sen kimsin yahu koca bakanın sözünü kesiyorsun. terbiyesiz şey.
    29 -1 ... kedilerinbabasi57
  8. 8.
    Tiz kellesi vurulsun demediklerine dua etsin. Vah zavallı gariban robot ben nere düştüm boyle demistir.
    1 ... abaninaltindakisopa
  9. 9.
    yetmez ama evettir. milli iradeye saygısı olmayan o hain robota gereken ceza verilmelidir. sen kim bu ülkenin bakanının sözünü kesersin. aynen.
    -1 ... memduh baskan
  10. 10.
    robotun cep telefonundan bylock çıkmış diyorlar.
    11 ... exlamabin