1. 1.
    Üniversite zamanları. Oturmuş gazetesini okuyo :

    - baba bana araba lazım.
    + nasıl bi model düşünüyosun? bütçen ne?
    - of baba yaaa! yapma şunu n'olur versen?

    ahahah. arabaları çok kıymetli babamın. canım benim.
    10 -4 ... uludaggozluk
  2. 1.
    Baba para verir misin disari cikcam?
    -para mi ne parasi?

    Boyle genelde.
    6 -1 ... zero two
  3. 2.
    Çok fazla var ama aklıma bir tane geldi şu an.

    ilk okul 2. Sınıftaydım babam bir dönem işten çıkmıştı annem işteydi. Her şeyimizle babam ilgileniyordu. Okula gidecektim saçımı ördü. Ama yok böyle bir sıkı örmek. Tüm gün kafam sabit gezmiştim okulda. Bir daha dö ördürtmemiştim babama.
    14 -1 ... elpis in smyrna
  4. 2.
    Sene 1990 larin ortasi geriye donuk hatirladigim en net olaylardan biridir ufagiz daha okula gitmiyoruz nasil bir kafaysa halinin uzerinde kagitlari piramit yapmisim kibritle de yakmisim izliyorum evi bir duman kapladi goz gozu gormuyor bizim salonun da cift girisi vardi evin icinde daire cizebiliodun yani neyse peder uyuyodu dumana uyandi atesi sondurmek yerine beni iki tur kovaladi amina kodugumun oglu die yakaladiginda tekmeyi basti duvara yapistiydim sonra gitti atesi oyle sondurdu. Adam evin yanma riskine ragmen o tekmeyi atti. Hatira die haliyi saklarlar hala.
    14 -1 ... daenerys1907
  5. 2.
    hiç unutmam bi keresinde hık dedi mık dedi öldü gitti.
    4 -2 ... sevgisi bol olsun usta
  6. 3.
    Rahmetlinin herşeyden en az 2'şer stoklama huyu vardı.
    kalmadı, bitti kelimesine sinir olurdu... Öyle ki cep telefonundan bile 2 taneydi. yani abartmıyorum birini de televizyonda "haydi adamlar a'sı çıktı v'sı çıktı arayın" temalı tv programından almıştı, günlerce uğraşmıştım tabiki bozuk çıkmıştı...

    3 yıl olucak kaybedeli kendisini. evde toz şeker daha yeni bitti düşün.allahtan bozulmuyor. 3 yılda da 2 kez ev taşıyıp, erzaklarını da yanımda taşıdım.
    baba üzgünüm ama toz şeker bitmiş, seni de çok özledim.
    33 ... elissa
  7. 4.
    Bi akşam Cebimdeki sigarayı görmüş (yada farketmiş) neyse bahçeye köpeklerin yanına çıktık karşısına aldı beni, sordu ne zamandır diye 2 yıldır dedim yüzünü buruşturdu peki neden diye tekrar sordu gelecek kaygısı kendime yavaş yavaş zarar verebildiğim tek faaliyet vs saydım sonra kafamı koltuğuna aldı yürüdük bahçede sadece yürüdük o bile 2 yıldır benimle ilgilenmediğini o gece anlamıştı. uyumadan önce yanıma geldi bana kullanmayacağıma dair söz verdirtti büyük yeminleri de sıraladı ardı sıra, bırakmam zor olacak ama eminim babam bunu istediği için olacak. üstelik hayatta kalan tek varlığım babam, hala bir babanız varken kıymetini bilin.
    10 ... yazar cizer06
  8. 5.
    5 6 yaşlarındayken iğneden çok korkardım hastanelerden doktorlardan..
    Sonra bi gün baya hasta oldum üşüttüm doktor bana 20 tane iğne verdi. Tabi o zaman arabamız yok babamın bi motosikleti var onunla sağlık ocağına gidip gelicez.
    Babam ve annem beni hergün giderken dedenlere gidiyoruz ananene gidiyoruz diye diye 20 gün boyunca sağlık ocağına götürdüler. 20 gün boyunca da her seferinde inandım. Mk ne masummuşum sonra da kimseye inanmadım işte.
    6 ... romeosuzjuliet
  9. 6.
    Unutulmaya baslanmis anilardir.
    4 ... e f f e
  10. 7.
    fazla sayıda olmayan anılardır. en çok aklımda kalanlardan bir tanesi ;

    lise son sınıftayız. kanımız yerinde durmuyor tabi deli deli akıyor her akşam sokaklarda atraksiyon peşinde. sigaraya tam başlamamışım ama arkadaşlar sağ olsun çizgiye kadar getirmişler beni. bir akşam gene 2 üst sokakta apartman girişinde sigara eşliğinde mal gibi muhabbet ediyoruz. ortalık karanlık o zamanlar sokaklar bu kadar aydınlatmalı değildi göz gözü görmüyor pek. arkadaş klişe olarak "baban geliyor" esprisini yapmış evvelden onlarca kere hali hazırda. artık yemiyorum tabi tam sigarayı köklerken gene dedi "baban geliyor" diye.. benim sırtım sokağa dönük yüzüm apartmana ayaktayım. o kamilde merdivende oturuyor benim tam tersim pozisyonda sırtı apartmana dönük yüzü sokağa. böyle diyince "sktr layn o numarayı yemem ben hem gelse ne olacak geleceği varsa göreceği de var pederin" der demez omzuma bir el dokundu işte..

    fazla şey etmemişti allahtan sadece "ne bağrıyon lan peder meder diye ne pederi hem olm ben sana sigara içme demedim mi lan" şeklinde çıkışmıştı *
    19 -1 ... mel mel bakan gibson