bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    uzun süre kastıktan sonra açmayı başardığım başlık..
    olmuyo abi..
    babanızın öğretmeniniz olması->sizli bizli başlık formatı
    babanın öğretmen olması->bu başka anlama geliyor
    öğretmenin baba olması->öğretmenin çocuğu doğmuş da olabilir
    ve sonunda bu şekilde açtım gitti

    neyse efendim. sadede gelelim. gerçekten iğrenç bir durum. Hele de babanız biraz düşünceliyse tadından yenmez. millet Laf etmesin diye en çok sizi döver. Arkadaşlarınız babanızın size yazılı sorularını verdiğini düşünür. Ama öyle değildir.

    bu iki statüyü karıştırırsınız bazen. Okulda baba evde öğretmenin dersiniz. Öğretmeniniz sizi dövdüğünde gidip şikayet edecek kimseniz de yoktur. Elektrik kesilmesi, misafir gelmesi gibi bahaneleriniz de yoktur. Yani neresinden tutarsanız tutun size girecek bir durumdur.

    Ve azcık da başarılıysanız babanızın sizi özel olarak çalıştırdığını, ev ödevlerini özenle yaptırdığını söylerler. Böyle bir şey de yoktur. Evde babadır o adam, okulda öğretmen.

    Bazen de çok ilginç diyaloglara sebebiyet verir bu durum..
    Yer:sınıf
    Hikayedeki amcanın statüsü:öğretmen

    -murat yaptın mı ödevini?
    + yapamadım baba şeyy öğretmenin!
    -niye yapamadın bakalım?
    +akşam misafir geldi bize.. ondan işte..
    -lan komşu kırk senedi bi mi geliyodu.. yapacaktın ödevini..
    +ama baba ayy öğretmenim..
    -gel lan buraya.. (küttt!!)

    yer:akşam yemeği
    hikayedeki amcanın statüsü:iyi aile babası

    -gelsene oğlum sofraya!
    +yemicem ben..
    -niyeymiş o?
    +yemicem işte!
    -gel oğlum şuraya deli etme beni!
    +Okulda döğmesi iyiydi.. yemicem işte..
    -sana ne lan döverim dövmem! Gel leen buraya!! (küttt!!)

    bu kısır döngü böyle sürüp gider.
    Okulda baba demek neyse de evde öğretmenin dedim bi keresinde, çok komik olmuştu. Yarıldı öğretm ayy babam!!
    son olarak Düşman başına!!
    12 ... the kene
  2. .
    sınav sorularının cevaplarını otomatik olarak gelmesi demektir. ders matemetikse tadından yenmeyecek olaydır.
    (bkz: miras değil alın teri)
    1 -1 ... scarface
  3. .
    kendinizi o çocuğun yerine koyunca nefis fantazilere konu olabilecek hadise.
    ... botanik
  4. .
    (bkz: aman aman)

    daha kötüsü için
    (bkz: hem babanın hem dedenin öğretmen ile aynı kişi olması)*
    ... steril mikrop
  5. .
    baba'nın dersinden kaldığınızda evde babaya trip yapacağınız durumdur, kötü ve olmaması gereken bir durum.

    derste fırlamalık yapamazsınız, kopya çekmeye g.tünüz yemez, sulu arkadaşlarınızın "baban öğretmen tabi torpillisin" sözleri ile sıkça karşılaşırsınız,

    en kötüsüde çalışmadığınız bir derste sırf bahane olsun diye "elektrikler kesikti hocam" cevabını veremezsiniz, ulan aynı evdeydiniz kimi kandıracan ?

    yok yok olmaz böyle bir şey kabus gibi...
    2 ... insatiable love
  6. .
    babanız aynı zamanda öğretmeniniz ise asla size sınav sorularını vermez. ama şöyle birşey yapabilir. sınavda soracağı yerleri çaktırmadan çalıştırabilir. siz de zaten çakmış olur, babanıza sınavdan sonra bir öpücük kondurursunuz.
    ayrıca eğer okulunuzda babanız öğretmen ise; fakat size derse girmiyorsa bu derse giren bir babadan kat kat daha hayırlıdır. arkadaşlarınız asla sınavlardaki başarılarınıza dil uzatamazlar. hoca kızı veya oğlu kalır lakabınız ve okulun hem öğrencileri hem de öğretmenleri tarafından popüler öğrencilerinden biri olabilirsiniz.
    eğer babanız öğretmeniniz olacaksa illa, aynı okulda olun ama aynı sınıfta olmayın!
    4 ... peytonpeyton
  7. .
    ilkokulda basima gelmis olan durumdur. zira cok zordur, cunku yalan soyleme sansiniz yoktur.
    -neden calismadin?
    -seyy babam hastaydi, ona baktim
    -yuhh

    avantajlari da olmuyor degil. mesela derste sorulacak sorularin alindigi kitabin evde iki tane olmasi durumu ve tembel olan ogulun veya ogrencinin butun sorulari bilmesi. e tabi yakalanmasi da hic zor olmuyor.

    disaridan güzel gelir göze, ne güzel babasi bunu simdi calistiryordur denir, ama nerde? bakkal olsa toplamayi ögretirdi en kötü, onu da yapmadi. olsundur, bir bildigi vardir.

    bir de anne ile ogretmenin ayni kisi olmasivardir ki o bambaska bir felakettir. uzak dursundur.
    1 ... lionheart
  8. .
    meslek ahlakından dışarı taşmamayı gerektiren akrabalık bağını özetleyen başlıktır.
    ... legend of the stranger
  9. .
    ba$a bela durumlardan biri. ozellikle abuk dedikodular cikmasin diye yuksek aldiginiz yazili notunu kiran babadir bu. zirlayinca "aglama lan sozluden 5 yazarim bi$ey olmaz" der. okulda kavga edip disipline gittiginizde digerlerine verdigi cezanin 2 katini uygular size ki adam olun. avantajlari yok degildir ama yinede eziyet bir durumdur.
    2 ... antistar
  10. .
    kendini tutamayıp evde örrrtmenimm, okulda babaaaa diye haykırabilinesi durumdur. *
    1 -1 ... maribaturu