1. ?.
    tuhaf bi durum. üzücü.

    yani bakıyorsun bu kız beni anlar diyorsun , olur belki diyorsun. zaten davul bile dengi dengine.. çok güzel manken gibi kız aramıyorsun.. öyle orta halli az güzel çok şirin bi şey.

    şirin mi şirin geliyor yani.

    sonra wrong alarm.

    ezan duymuş iblis gibi kaçıyorum. niye ; çünkü tam bi kezban çıkıyor .s.s
    4 -1 ... nasil guzel yazmisim lan di mi
  2. ?.
    genel olarak hoşlanılan kızların genel özellikleri itibarı ile bir ortalama alınıp bunun sonucunda homojen bir dağılım gösterdiği tespit ediliyorsa hoşlanılan gruptaki kızlarda değil hoşlanan kişide sorun olduğu anlamına gelir.
    ... konglamere lenf nodu
  3. ?.
    yüzdesi yüksek durum.
    ... gothicroyal
  4. 1.
    + neler yapmakten hoşlanırsın berna hobilerin neler?

    -gezmekten çok hoşlanırım ben taksim nişantaşı falan öyle yani.

    +peki benim acil gitmem lazım hoşçakal.

    -yokluğum koyar dikkat et...
    ... rifi
  5. 2.
    Lise hayati suresince pek cok kere yasanabilecek hadise(ydi). Zira okul uniformasi ile tektiplesen, muhabbet derinligi olusturacak unsurlardan yoksun kizlarimiz, gayet yaniltici olabiliyordu bu noktada.

    Buyuyunce geciyor ama...
    ... poisonx
  6. 3.
    (bkz: büyük umutlarla hoşlanılan kızın mal çıkması)
    ... byoser
  7. 4.
    Tanımadan çıkmanın yan etkilerinden biri.
    ... perimelis
  8. 5.
    (bkz: hoşlanılan kızın kaşar çıkması)

    Sözlük olarak bi gün düzgün bi kız tutturacağız inşallah.*
    ... asuregibisurat
  9. 6.
    iNSANI ÜZEN OLaydır. adı değil karakteri kezban olan kızdan hoşlanmak üzücüdür.
    ... yoldas stalin
  10. 7.
    kızdan hoşlanmayı derhal kesmeyi gerektiren durumdur.
    ... capuacocugu