1. 1.
    Herkesin hayatına kimse karışamaz.

    Hayat seçimlerden ibaret. O da böyle olmayı seçmiş. Kime göre neye göre asosyal. Fakat şunu net olarak söyleyebilirim ki oyunlar insanın zihnini uyuşturup dış hayata kapatıyor. Sivilceli, şişkolardan olma potansiyelinizi hazırlıyor. Hayat dışarıda arkadaşlar..
    5 -1 ... topuzlu karyola
  2. 2.
    dışarıdaki hayat gerçek hayat değildir. arkadaşlıkları , dostlukları gerçek değildir o bayıldığın , sevdiğin insanların.
    1 -4 ... nicke lan jello
  3. 3.
    insanlardan cidden bıkmıştır.
    kendince oluşturduğu dünyada keyfine bakıyordur.
    ya da boş zamanı bir haftasonu vardır onu da kendine ayırıyordur.
    3 ... meyyus
  4. 3.
    Yayıla yayıla tüm gün oyun oynamak için bir haftasonu tatilimiz vardı onda da asosyal olduk iyi mi?

    Bir bitin be amk.
    2 -1 ... empiree
  5. 4.
    Herkesin sandığı aksine arkadaşı ile Starbucksda sabahlamak yerine oturup sesli sohbet ile oyun oynarken keyifli zaman geçiren insandır. Bu keyifli arkadaşlığı yaşamayanlar asosyal diyip durur.
    ... son kaynana bukucu
  6. 5.
    hayatını değiştirecek kararlar hakkında düşünmemeyi seçip, zihnini stresten uzak tutmaya çalışıyordur.
    insanlara bağlanmaktan kaçıp, hata yapmamasına rağmen kanamamayı, üzülmemeyi seçiyordur.
    aslında elinden geldiğince her gününü aynı yaşayıp, hayattan mümkün olduğunca az hasar almaya çalışan bir korkaktır.
    hepsini geç, beden sağlığın çok önemli asosyal dostum. spor yap. her gün 6-7 km yürüsen bile olur.
    şehir insanı doğaya hasret. maçka parkına falan git iki bira iç insanları izle. oyundan aldığın zevkin daha fazlasını alacaksın. dinle şu kardeşini..
    2 ... duz adam sami
  7. 6.
    Dışarıda bir seyler yapılabilecek düzgün samimi kaç arkadaşın oluyor. Dışarıda ki insanlar çok mu güzel. Dışarıya çıksa en kötü 50tl harcayacak. Evde ise 50tl 1 kere verip oyun alır kalıcı mutlu olur. Kimse ile muhatap olmadigim knight online oynadığım lise yıllarım aklıma geldi cidden çok güzel yıllardı sevgilim yoktu paramı knighta verirdim ama çok mutluydum. Günümüzde insan demek sorun ve üzüntü demektir.
    1 -1 ... degisikadam06
  8. 7.
    Farcry 5 çıktı mı acaba bak merak ettimediyorum şimdi.
    1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  9. 8.
    atıştırma yapmaktan kendini oyun yoluyla kurtarmış asosyal.
    -1 ... deli anlamindaki de