1. 1.
    çok zordur. gerçekten büyük bir yürek ister. tüm insanları sevebilmek gibidir.

    genelde insan taasup sahibidir. yani kendi gibi düşünmeyen insandan nefret etme meyilidir bu.
    5 -1 ... kan bankasi soyan sivrisinek
  2. 2.
    ben herkesi severim genel olarak.
    sevmemek daha yorucu.
    4 ... mavi gozlu kizlari severim
  3. 3.
    zor değildir. omurgasını aldırmamış, samimi olduğuna ikna olduğunuz, söylediklerinin arkasında duran, tutarlı ve tartışma adabını bilen herkes sevilir.

    ben karşıt görüşlü insanı ne olursa olsun sevemem diyen insan yobazdır.
    1 ... kinamiyo takao
  4. 4.
    Sevmek isteyen sevecek bir özellik mutlaka bulur. Tam tersi de mümkün.
    4 ... minnie may
  5. 5.
    Hemen hemen her insanı severim.
    Fikirler, anlaşılınca değerli.
    1 ... problem solver
  6. 6.
    Fikirden fikire değişir şimdi satılmış Bi aktrol ü nasıl seveyim.
    1 ... karton toplayan cocuk
  7. 7.
    En azından mantıklı şekilde konuşup ortak paydada buluşabileceğiniz insansa zor değildir.
    2 ... skrtyyu
  8. 8.
    Hangi fikir olduğu önemli. Sen onun bunun çocuğusun şeklinde fikrini size arz edeni seviyorsanız gelin bir de ben seveyim sizi.
    1 ... fischerin piyonu
  9. 9.
    beni kendi fikrine ikna edebilene aşık olurum.
    2 ... monalisanin ifadesiz yuzu
  10. 10.
    Sabırlı insan işidir zira ben sevemem benimle aynı fikirde olmayan insanı. illa bir yerde sorun olur, kavga olur, aksiyon olur. Ben bir şeye ak diyorsam o da kara diyorsa dalarım her türlü. Yani benim açımdan imkansız bir şey. Şimdi ben muhalif bir insanım, nasıl akpli ile anlaşayım? Ulan hayatta olmaz valla evlerden ırak.
    18 -1 ... queenn of darkness