1. 1.
    türkiye'nin siyasi tarihinde önemli değişikliklere neden olan/olacak ergenekon terör örgütü ile ilgili iddianamesini 14 temmuz 2008 tarihinde basın açıklaması ile duyurmuş olan istanbul cumhuriyet başsavcısı.
    1 ... sahrut
  2. 2.
    vakit gazetesinin ortaya attğı bir ses kaydı dolayısıyla hakkında iftira atılan kişidir.
    ses kaydı doğru olsaydı şu anda tuncay özkan ın dışarda olması gerektiğini göz ardı edenlerin sevmediği kişidir. zaten doğru olsaydı şu anda dışarıda olurdu.
    edit : imla
    edit 2 : imla
    -1 ... colasan okuyan fethullahci
  3. 3.
    En idealist Yozgatlılar içerisindedir. (bkz: Nida Tüfekçi) (bkz: Cemil Çiçek) (bkz: N Abbas Sayar) (bkz: Hasan Kiremitçi) (bkz: Şakir Öner Günhan) (bkz: Yusuf KARAKAYA) (bkz: Taha Akyol) (bkz: Saygı ÖZTÜRK) (bkz: Emin KOÇ) (bkz: Osman Altuğ) (bkz: Ahmet HAKAN) (bkz: Ekrem DUMANLI) (bkz: Ahmet ŞAHiN) (bkz: Murat Yeni) (bkz: Haşim Kılıç) (bkz: Niyazi Palabıyık) (bkz: H Avni Karslıoğlu) (bkz: Ünal Çakır) (bkz: Durmuş Şiddetli) (bkz: Ahmet Kaplan) (bkz: Abdullah Tanır) (bkz: Vehbi Berçil) (bkz: Ömer Tekin) (bkz: A Ahmet Açıkel) (bkz: Necati çetin) (bkz: Celal Atik) (bkz: TANER YILDIZ)
    ... tukosier
  4. 4.
    istanbul başsavcısı. Tuncay özkan tarafından hesaba çekilen istanbul cumhuriyet başsavcısıdır. aşağıdaki ses kaydını kendisi kabul eden istanbul cumhuriyet başsavcısıdır. inanılmaz sözler söylemiş, türkiyedeki hukuku çok açık ve net bir şekilde özetlemiş is-tan-bul cum-hu-ri-yet baş-sav-cı-sı-dır. Hani belki bir an unutursunuz bu tuncay özkanla konuşan kişi kim diye. Şu an görevdedir bir de hee, öyle emekli felan değil. savcıdır, cumhuriyet savcısıdır, istanbul cumhuriyet başsavcısıdır.

    tuncay özkan ve cumhuriyet savcısı aykut cengiz engin arasındaki telefon
    görüşmesi: tuncay özkan'ın talimatıyla cumhuriyet savcısı aykut cengiz
    engin tarafından yürütülen bir soruşturmanın ses kaydını dinliyoruz.

    tuncay özkan: sevgili dostum, nasılsınız?

    aykut cengiz engin: tuncay bey iyi günler, siz nasılsınız?

    t.ö: iyi günler, sağ olun.

    a.c.e: yerinizde misiniz?

    t.ö: buyurunuz

    a.c.e: bu şeyde bir kaç gündür okuyoruz, zaten eskiden beri takip ederim, notlar alırım hep şeyde.

    t. ö:radikal'deki şeyleri.

    a. c.e: bu şimdi, dairedeyim zaten, sorgulamayı başından sonuna kadar talimatınızla yürütüyoruz.

    t.ö:evet,

    a.c.e: basına bir çokları böyle yalan yanlış yansımış.

    t.ö:hı hı,

    a.c.e: siz nerden aldınız bilemiyorum o bilgileri de,

    t.ö: hı hı,

    a.c.e: şimdi siz bu işi baştan sona kadar takip ediyorsunuz ya.

    t.ö: evet.

    a.c.e: bana böyle sorulmasını istediğiniz, gerçi biz çok mufatsal şeyler hazırladık zaten.

    t.ö:anlıyorum

    a.c.e: bir bölümünü de şeye de gönderdim, bunları sorun diye. emniyet müdürüne. hatta baltacı'yı da buraya çağırdım, beraber de biraz daha soru hazırladık. sizin için bilinenlerin dışında enteresan bir şey varsa, engin'e not tuttur da,

    t.ö: memnuniyetle

    a.c.e: onları soruşturma konusu yapalım, ben sorgularken.

    t.ö:çok sevinirim. ben de çok sevinirim. ben bir de size gelmek istiyorum. yani bir de size böyle... gerçekten çok seven bir insan olarak,

    a.c.e: teşekkür ederim.

    t.ö:bir de size uğramak istiyorum ama çok yoğunsunuz. nasıl olur onu da bilmiyorum tabi.

    a.c.e: tabii bu çarşamba sorgu yapacağız, ondan sonraki günler olabilir.

    t.ö: olur memnuniyetle, ben bu gece hemen hazırlarım size.

    a.c.e: eee size bir kaç şeyde. bana doğrudan ulaştıramayabilirsiniz. gizlice bizim baltacıya, engin'e ulaştırırsanız.

    t.ö: ordan size geçiririm.

    a.c.e: o bana şey yapar, intikal ettirir böyle şeyleri

    t.ö: memnuniyetle.

    a.c.e: o bankaları filan da araştırıyorum ben, iş bankası'nı şunu bunu da, pek iş bankası'nda gayri meşru bir şey çıkmıyor, ama diğerlerinden çıkacak her halde

    t. ö: o iş bankasının müfettişlerinin saptadıkları var ki onlar başlı başına bir olay zaten. yani o müfettiş raporları sizde var mı bilmiyorum.

    a.c.e: yok

    t.ö: inanılmaz bir şey, o iş bankası müfettiş raporları ordaki gayri meşrulukları inanılmaz ortaya koyuyor

    a.c.e: siz işte ona mümasilen bizde de varsa onlardan şeyler.

    t.ö: var, var.

    a.c.e: ordan sorup da sonuç alabileceğimizcevapları ne olabilirse ben sorgulama sırasında onları yönelteyim.

    t.ö: memnuniyetle

    a.c.e: polis yöneltemiyor tabi.

    t.ö: bu gece sizin için çalışırım, engin beye ben yarın sabah iletirim. o size öğlen verir.

    a.c.e: zahmet olur

    t.ö: estağfurullah ne demek, ne demek aykut bey.

    a.c.e: çok teşekkür ediyorum, sağolun.

    t.ö: sevgiyle

    a.c.e: iyi günler, iyi çalışmala

    ses kaydının videosu burada:

    http://videonuz.ensonhabe...in-tuncay-ozkan-ses-kaydi
    1 ... abdulhamit ll