1. 122.
    (bkz: #38667105)

    Üstteki entryi oltaladım ve ağa takilacak bir avarel bekledim. Bu yazar arkadas hemen slm diye atladi ve "turban bence cok seksi eheh" vari bir mesaj gonderdi.

    Degerli uludag sozluk yazarlari, oncelikle bu arkadasin yaptigi sizce taciz midir degil midir? Devaminda ise ben daha ne kadar devam eder acaba diye dusunurken neredensin falan diye sormaya basladi. Olm madem yazacaksin, yazdigin kisi gercekten kiz mi erkek mi diye bir kontrol et. Gir entrylerimi karistir lan sadece. Abazaligi da mi biz ogretecegiz? Neyse.

    Bu profil resmimde ben oldugum icin bir iskillendi. Profilin neden erkek diye sordu. Burada da cidden ne cevap verecek diye merak ettigimden, profil fotografinin sevgilime ait oldugunu belirttim. Piskin arkadas "Ok, bana fotograf yolla" diyerek yavsakligina devam etti.

    Ben suan ozel mesajlari cok net ifsa ettim. Hesabim caylak edilecekse edilsin sorun degil. Lakin bu ve bunun gibi diger tacizci ibneler, uludag sozluk platformunu sanal sex sozluk olarak kullanmaya devam edecekse inanin sozluk falan kalmaz ortada.

    1 ay sonra askere gidecegim zaten. Sinirlendirmeyin olm beni.

    Selametle.

    edit: adamın sapıklığına alışmışlar amk. tepkilere bak.
    4 -3 ... sogan
  2. 123.
    en uzun süre hayatta kalan aydinoglu modeli olmuştur.
    2 ... ayetler var ayetler
  3. 124.
    Valla paşam. Ben türbanlı kadın ve kızları ayrı severim. Seni de öyle zannedip mesaj attım. Vs. Olabilir.

    Tatmayan bilmez.

    Hem şu anda öyle bir sikik haldeyim ki sorma. Kafa dağıtmak için uğraşma niyetindeyim kardeşim. Evet.
    2 -3 ... aydinoglu 45
  4. 125.
    yav kardeş nasıl şaşırdık dediklerine nasıl anlatamam.

    aydınoğlu'ndan hiç beklemezdik böyle şeyler. ehuehue.

    yeni bir şey keşfetmiş gibi yazmayın. aydınoğlu yokluğun diğer adıdır. erkek olsanız yüz verseniz yine yürür. ehuehue.

    bir yazar 45. seri.
    2 -1 ... narcissistic
  5. 126.
    Kaç defa günahıma girmiş bir arkadaştır ulan tam yatıcam seksi bir resim paylaşıyor niyeti bozuyorum allah affetsin .
    1 ... zorlayanbizon
  6. 127.
    evli olduğunu duydum, eşine sabırlar diliyorum.
    1 -1 ... asuregibisurat
  7. 128.
    güvenilmez birisi .
    -1 ... tiamat
  8. 129.
    aydinoglu 45
    Bence iftiradır bakın kıza bakmıyor bile.
    1 ... matbazel