1. 1.
    kendilerini çok zeki sanan ve de her bir şeyi açıklayabilme gibi bir vasıflarının olduğunu iddia eden ateistleri adeta dut yemiş bülbüle çevirecek olan cinsellik mucizesidir.

    evet, gözümüzün gördüğü yahut görmediği her şey allah ın mucizesidir ve bu bahsi geçen her şey, ele alınıp anlamlandırılmaya çalışıldığında allah ın varlığından emin olunur ki, bu da ateistlerin konuşamaz hale gelmesini sağlar.

    biz ise şimdi burda, cinsellik gibi, dünyanın ve insanlığın devamı için gerekli olan en önemli mucizeyi ele alıp ateist adı verilen kişileri dut yemiş bülbüle çevireceğiz.

    "neden seks?" nedeni, bu, aklı en çok cinselliğe çalışan abdestsiz şahısların dikkatlerini çekmek ve neticesinde bir mucizeden haberdar olmalarını sağlamak.

    şimdi düşünün... birtakım kazalar ve rastlantılar sonucunda kadın ve erkek cinslerinden oluşan insan türü meydana geliyor. ve bu kazalar ya da bazı olaylar sonucunda oluşmuş olan erkekte penis, kadında ise vajina gibi organlar meydana geliyor. ateiste göre bu tamamen tasadüf ve bunda bir mucize de aranmamalı.

    dünyanın ve insanlığın devamı için erkek ile kadının birleşmesi, yani cinsel münasebeti gerekiyor. insan başka türlü doğmuyor çünkü. bu da, penis ile vajinanın birleşmesi ile oluyor. ve bu, birleşmeleriyle insanlığın devamını sağlamakta olan iki uzvun birbirleriyle akıl almaz bir uyumu var. burda penisi veya vajinayı şekilsel olarak ele alacak değilim; bilmiyor değilsiniz, nasılsa sabah akşam porno izleyen insanlarsınız.

    şimdi sıkı durun. insanlığın devamı için olmazsa olmaz olan penis vajina birleşimi, yani cinsi münasebet, kadının veya erkeğin şu hayatta yaşayabileceği en büyük zevk.

    hadi geçelim penis ile vajinanın mükemmel uyumunu ve şunu soralım: seks neden bu kadar zevkli?

    çünkü seks zevkli olmasaydı kimse seks yapmazdı ve insanlar da doğmamış olurdu. farzedelim ki, yine penis ile vajina muazzam derecede uyumlu olsun ama bu iki uzvun birleşimi neticesinde kişiler zevk almasın. kim seks yapmak isterdi o zaman? kimse istemezdi herhalde. bu durumda da insanlık olmazdı.

    bende neden penis var? benim penisimin şekli neden vajinaya girmek için uygun? penisimin ucunda neden delik var ve o delikten neden sperm geliyor? kadında neden vajina var? vajinanın şekli neden penisi içine almaya uygun?
    ve neden, dünyanın devamını sağlayan cinsi münasebet, şu hayattaki en büyük zevk?

    bu sorulara, 'yaratıcının mucizesidir' cevabı dışında hiçbir mantıklı cevap yok.
    33 -14 ... gorbagor
  2. 2.
    adaptasyondan habersiz müslümanın yaratılışa ikna çabasıdır.
    6 -9 ... system error
  3. 3.
    ateistleri sokağa çıkamaz hale getirmiştir. rezil rüsva etmiştir.
    (seksli başlık görünce geldim ama umduğumu bulamadım)
    (caps falan verseydin bari olm)
    (meme bile olur lan)
    7 -1 ... the adamin biri
  4. 4.
    http://arsiv.sabah.com.tr...435BB6F4D0B9217F7CD7.html

    hadi bunu da açıklayın müslümanlar. neymiş her zaman penis vajinaya girmeye uygun olmuyormuş. işiniz gücünüz beyin yıkama cahil sikertme.
    2 -4 ... bircisimyaklasiyor
  5. 5.
    ne diyon amk dedirtmistir. dinden soguttu ya. valla format falan kalmadi. bi bok bilmiyosun bari konusma. ulan adam yaraticinin varligina uckuruyla inanmis. namazinida bunlari dusunerek mi kiliyorsun cok merak ediyorum.
    5 -1 ... pantolona dusen son damla
  6. 6.
    Bende sikini nerende saklıyosun diye merak ediyodum. Meğer kafandaymış. ilahi sen yahu. Alemsin vallahi. Sikişmek diye özetlediğimiz olaya ne bakış açısı getirmişsin şekilcilikle. Böyle düşünenler yüzünden zaten şuan hıyar ve penis arasında iğrenç bi ilişki var. Tiksiniyorum. Hıyar cacıklarından.
    3 -2 ... trollkrali
  7. 7.
    pek dut yemiş bülbüle çevirmemeştir.
    3 ... kavalkemigylekavalcalankavalci
  8. 8.
    Gülümseyerek okurken birden çok kızdığım hede.

    -sp!-

    şimdi sıkı durun. insanlığın devamı için olmazsa olmaz olan penis vajina birleşimi, yani cinsi münasebet, kadının veya erkeğin şu hayatta yaşayabileceği en büyük zevk.

    -sp!-

    En buyuk zevk orgazm mıdır? Kime göre neye göre? (bkz: Hayko cepkin dinlemek) (bkz: Ereksiyon olmadan orgazm olmak)
    1 -1 ... rock is my life style
  9. 9.
    (bkz: penisim var elhamdulillah)

    penis zoruyla müslüman olmuş insan evladının beyin patlamasıdır.
    2 -2 ... durumdan vazife cikaran adam
  10. 10.
    çiftleşirken hiçbir zevk almayan diğer canlılardan bahsedersek.... gerçi onlar da bize hizmet için yaratılmışlardı dimi, bi dk lan e köpekler zevk alıyor. gel de işin içinden çık. cıkkk olmadı başka konu bul. mesela uzayın sonsuz derinlikte olmasından ama sadece insanların olmasından onların da toz kadar olmasından bahset, tanrının o kadar boşluğu uzayı boşuna yaratarak yaptığı israftan bahset. ileride dolduracak deme adam akıllı bahset skmeyim. muck.

    add it : itiyistliri dit yimis bilbili çivirin siks micizisi
    2 -1 ... amamoslavida