1. 1.
    atayizin gudurmasına sebep olur.
    1 -1 ... sgt gary roach sanderson
  2. 2.
    teori olmayı geçemeyen bir varsayımdan bahsettiğimizi hep unutuyoruz .

    evrim sadece bir teori dir .

    bunu uyduranlar da kendi işlerine gelecek şekil de uydurmuşlar dır hepsi bu .

    bir geçerliliği yok yani .

    kanıt olarak gösterdikleri şeyleri dahi allah yaratıyor ama gelde dinlet anlat .

    dediğim gibi işlerine gelmesi gerekiyor gerçeklerin !

    ama gerçekler ona buna yada şuna göre şekil almaz !

    mesela ölüm ateist miş müslümanmış satanistmiş diye bir ayrım yapıyor mu ?

    aynen kuranı kerim de yazıldığı gibi her canlı ölümü tadacak tır .

    işte gerçek böyle bir şey dir .

    sarı çizmeli mehmet ağanın da teorileri var ona bakarsan !

    satanistler yıldıza tapanlar ateşe tapanlar teoriye tapanlar vesaire vesaire vesaire .

    ancak gerçek bir dir ve hiç şaşmaz !

    ama insanoğlu beşer şaşar dır .
    1 -1 ... tiamat
  3. 3.
    --spoiler--

    evrim sadece bir teori dir .

    --spoiler--

    e, benim cahil çomarım; bilimsel terminolojide "teori" ne demektir, hiç araştırdın mı?!... bilim dünyasında bir görüş "teori" düzeyindeyse, önünde düğme iliklenir. o görüş artık o konunun temelidir. bilimsel terminolojiyle, kahvehane ağzını karıştırmayın, yoksa aleme rezil olursunuz!...
    2 -1 ... matasyonlu
  4. 4.
    liselilerin teori diye bir takım saçmalıklar sergilediği başlıktır..

    ulan o kadar üniversite açıldı bir tanesine yerleşemediniz mi be kardeşim..

    o kadar mı malsınız..

    belki 3-5 bir şey kapardınız gitseydiniz..
    1 ... artificialhuman