1. 1.
    atatürke hakaret eden ninja avukatı savunması

    ataturke hakaret eden kaşarlanmış ninjanın avukatının da ne denli haysiyetli olduğunu gözler önüne seren bir savunma. altı çizili yerlere dikkat.

    sanırım avukat kadir mısırlıoğlu'nun ta kendisi lan ahahaha.
    19 -2 ... comarlarin korkulu ruyasi
  2. 2.
    dileğim odur ki kimse bu avukat müsveddesi kadar aciz duruma düşmesin.
    7 ... noxeca
  3. 3.
    savunmanın, suçtan daha çok can sıktığı bir savunma bu.
    8 -2 ... comarlarin korkulu ruyasi
  4. 4.
    Derhal lisansı elinden alınmalı barodan atılmalıdır. Evet.
    10 -1 ... kendinesizofren
  5. 5.
    özrü kabahatinden büyük.

    şaşırdık mı? hayır...
    3 ... bobcat
  6. 6.
    Bu kadar acemi basit ve aciz bir savunma olamaz ya.
    4 ... sonhayalbukucu
  7. 7.
    Yarısına kadar güzel savunmuş sonrasında sıçmış. Nasıl avukat bu amk yoldan mı çevirdiniz.
    -1 ... ince bir hesabi goren adam
  8. 8.
    Bazılarını gerçeklerle yüz yüze getirerek üzmüştür. Oh dogmam benim canım dogmam. Hanım akşama yine dogma yap ben başka bir şey yiyemem.
    -7 ... prensest
  9. 9.
    Hani iki kişi arasında tartışma olur 3. Şahıs araya girer. sonra tartışmacılardan biri "sana ne oluyor avukatı mısın" dediği 3. Şahıs daha iyi avukatlık yapardı. Avukat denilen kişi suçludan daha beter durumda.
    3 ... bay efendi
  10. 10.
    Çöp savunmadır. Tmm fikir özgürlüğüne filan dahil sayılabilecek cümleler var da hakareti neresine sokacak?
    3 ... ben deli deilim