1. 1.
    Aklı sıra küçücük beyni ile atatürk'e küfür içeren bir paylaşımı sözlüğe taşıyıp ima yoluyla atatürk'e hakaret etmeye çalışan gelişimini tamamlayamamış bir organizmanın yaptığı şey.
    Konu hakkında bilgim yoktu şimdi öğrendim.
    Ulan koca adamsın saygı bekliyorsan saygı göster önce.

    Edit: ben konuya geç vakıf oldum Burada totonok anlatmış benim demek istediklerimi zaten.
    https://m.uludagsozluk.com/e/39189382/
    12 -2 ... tengir budun
  2. 2.
    o zaman rte düşmanı olup küfür yiyince mağdur ayakları yapanları ne yapacağız? senin mantığınla bakarsak olaya?

    gerçi senin beynin yetmez bu tür analizlere ama, yine de şansımı denemek istedim. bir gün dost, ertesi gün düşman olan kardeş.
    2 -9 ... frktmz krds frktmz
  3. 3.
    atatürk düşmanı olup küfür yiyince mağdura yatmak
    -1 ... we did it
  4. 4.
    çok büyük göt verenlik bu.

    ulan beklemediğiniz, hazmedemediğiniz, cevap veremeyeceğiniz bir tepki görünce nasıl da deli oluyorsunuz.

    böyle deli ederler adamı işte! hadi bakalım siz prim yapın, bende raklamımı. devam edin bu çizgide. "van tu tıri forrooo!!!
    -6 ... frktmz krds frktmz
  5. 5.
    tayyipçiler'de görülen davranış bozukluğu.

    (bkz: kazangap)

    (bkz: frktmz krds frktmz)

    (bkz: kazakistanli ii)

    (bkz: atechso)

    (bkz: ehli kunh)
    6 -2 ... sinirleniyorum yine
  6. 6.
    * bir de şöyle dediler:
    --spoiler--
    atatürk'e küfredilince çıldırırsınız; evliyalara,ALLAH'A, PEYGAMBERLERE SÖVÜLÜNCE SUSARSINIZ.
    HAKSIZ MIYIM KAMALiSTLER ?
    --spoiler--

    sonra ne mi oldu ?
    celal hoca'ya kanuni'den dolayı sövdüler.

    kanuni ne peki ?
    ALLAH mı, peygamber mi, evliya mı, yoksa normal bir insan mı ?
    bir deyiverin yahu !
    4 ... ataturkcu 20
  7. 7.
    lan hödük sen değil miydin daha üç gün önce "uludağ sözlük 90lar zirvesi" başlığı altında, "yapsana böyle bir zirve senin porşla gezeriz, tito gelmez ama ona güvenme" diyen.

    bu sadece biri. keh keh keh.
    -4 ... frktmz krds frktmz
  8. 8.
    en korkulası insan, yüzsüz insandır. buralarda özel mesajla tacizciliğin dibini görüp ortalık yerde bağıra bağıra inkar edenler gibidir bunu yapan insan. yaptığınızın, söylediğinizin arkasında durduğunuz kadar insansınız. arkasında duramayacağınız, yüzünüze vurulduğunda 132 saat boyunca dırıldanacağınız işleri yapmayın kardeşim. yapacaksanız da insandan saymayın kendinizi, gidin mağarada yaşayın. düşün yakamızdan.
    3 ... selfcontrol