1. 1.
    90 yıl boyunca atatürkün ve onun şakşakçı ayyaş kemalist tayfasının yüzünden boku yediğiniz olaydır. batı, medeniyet, özgürlük, şapka v.s gibi göz boyama ve yalanlarla milleti uyutup darbe ve ekonomik krizlerle baş etmekten burnumuzun önünü göremez olmuşuz.birde üstüne atatürkün çok meth ettiği batının sürekli besleyip üzerinize saldığı terör yüzünden binlerce insanımız şehit olmuştur. çok şükür bugün devlet millet ve bürokrasi aynı anda aynı kafada çalıştığı için terör örgütü bitme safhasına geldi. tabi bizim kemoconlara sorsan kemal olmasa terör bitmez derler orası ayrı bi konu. burdan yola çıkarak bizim dostumuz sömürgeci batı değil araplardır. şimdi bizim kemoconlar içki içmiyor namaz kılıyor diye araplarıda istemezler orasıda ayrı bi konu.
    5 -19 ... rambo goklerde
  2. 2.
    ?? çözümsüreci diye bi zırvayı kim yaptıysa terörü üstümüze o salmıştır.

    akgöt, bütün bu olanlardan sorumludur.
    5 -2 ... paganviodio
  3. 3.
    atatürk ün batı medeniyeti terörü üzerimize saldı
    7 -4 ... sonsuza dek
  4. 4.
    Atatürk vatanı kurtardı, ama içeride olan hainleri tam temizleye ömrü yetmedi.
    ... bardakalti
  5. 5.
    Bunlar cidden salak mı yoksa hobi olarak mı acaba merak ediyorum.

    Batı ülkeleri ile iş birliği yapmadık. Batının çağdaş teknolojisi ve kurallarını aldık.

    Batı terörü destekliyor diyor. Peki batıda terör yok mu sanıyorsunuz? Orada ki terörü kim destekliyor?

    Bu kadar saf olmayın. Sen kendini koruyamazsan her ülke destekler o terörü.
    2 -1 ... hayat bir nefes
  6. 6.
    terörün dini dili ırkı milliyeti olmaz. kısa ve net ifadeyle olay budur. her an ve her zaman bir terör ve eylemine muhatap kalabilirsiniz. isterseniz dünyanın en medeni ülkesi olun.
    ... gazeloglu
  7. 7.
    lütfen türkçe konuşur musun?
    biraz dil bilgim varsa sayende o da yok oldu az önce.

    tanım: çözüm süreci için, açılım için ortalıklarda hava atan, sonra reis yapıyorsa doğru yapıyordur diye, otobüsler üzerinde pkk'lılarla göbek atan, sözde kürdistan lideri ile görüşen ve bu dönemde büyümelerini görmeyen her kimse o suçludur.

    sakın bana batı getirdi deme.
    senin o şakşakladığın reisin, onun saksocuları ve sonra ona küsenler getirdi bunu.
    iki aya kalmaz çıkarlar bizi kandırdılar derler olur biter.
    3 ... i am lucifer
  8. 8.
    "türk işte" deyip geçtiğim bir iddiadır.

    batı medeniyetinin üretip kendisinin üretemediği telefordan nutuk atıyor adam yha. inanılmaz.
    1 ... ubeydullah chygrizinski
  9. 9.
    bu konuda haklısınız. ben ne atatürkÇü ne apocu ne de Rteyi destekleyen bir insan olacağım amk. ülkeyi elbirliği ile gümlettiler yıllardır.
    1 -2 ... yalnizinsan
  10. 10.
    batının gerçek yüzünü görmek için, illa belli bir siyasi görüşe sahip olmaya gerek yok. bugünkü anlamda vatanını biraz seven biraz da kafası çalışan herkes batının gerçek yüzünün mutlaka farkına varır. o halde soru şu;

    hala daha niçin batının isteklerine boyun eğiyoruz ?

    --ekonomik. yani olay tamamen duygusal bilmem anlatabildim mi ?
    2 ... the black aquila