1. 1.
    olduğunu söyleyen ve savunan adilerin fermanı. ulan yedi sülaleniz gelse yine bitiremezsiniz atatürk'ü siz, yedi düvel bitiremedi.

    https://www.youtube.com/w...sa4Mga4VeimytfD19k0W6IHJO+
    dedikleri video budur. şeref yoksunları.
    12 -9 ... ortadireksaban
  2. 2.
    tek basamaklı ıq'ya sahip primatların ağzından salyalar akarak tıklayacağı videodur.
    9 -4 ... ocus
  3. 3.
    sizi hiç birşey bitirmiyorken buna mı taktınız. yüzsüz ibneler !
    4 -1 ... teflon
  4. 4.
    Yoktur öyle bi video hadi naş.
    2 ... istikrarsizbikini
  5. 5.
    % 50 yi etkilemiyecek videodur.
    ... tierraylibertad
  6. 6.
    Bunun sahte olduğunu sinan meydan açıkladı.
    1 ... tarihcix
  7. 7.
    Sahte olduğu ifşa edildi.

    Gercekten Böyle bi video olsa sabah aksam bunu izletiyor olurlardi bize.

    Hee ben gocunurmuydun , yine gocunmazdım gercek olsa bile. Atam ne demişse hala haklı.

    Edit: videonun sonunda kadir mısırlıoglunu görünce ya bi siktirgit diyosunuz zaten.
    4 ... forza besiktas
  8. 8.
    istediğiniz kadar bir taraflarlarınzı yırtın öyle 3,5 çapulcunun hazırladığı videoyla Gazi mustafa kemal atatürk'ü bitirebileceğinizi mi sandınız. Sizin egemenliğiniz anca tayyip düşene kadar. ondan sonra gelene de göt kılı olursunuz, omurgasızlar. sonra dersiniz ben akp'ye oy vermedim diye.
    5 ... altan518
  9. 9.
    videoda geçen alt yazıların sahte olduğu kesin midir arkadaşlar.
    ... ortadireksaban
  10. 9.
    montajdır montaj!

    ne lan? siz deyince oluyor da biz deyince neden olmuyor? sizi gidi yüzsüz arsız yandaş sürüsü sizi!...

    şaka bir yana, atamız böyle dedi diye onun yolundan ayrılacak olan, iki dakika durmasın, hangi şeyhin şeyine sarılacaksa sarılsın, ne bok yiyecekse yesin. eden kendisine eder, ölmüş gitmiş atamıza değil. "gökten indiği sanılan" kitaplara pek bir itibar eden ülkelerin ve oralarda yaşayanların hali ortada...
    2 ... rumeli71