bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    yadsınamaz, hor görülemez, itilip kakılamaz bir gerçektir.

    memleketin ekonomik durumu ortadayken neden asgari ücreti bukadar yüksek tutarlar anlaşılrı gibi değil. sonuçta bu ülkenin yarısından fazlası asgari ücretli. hepsinden en az iki yüz lira kesildiğini düşünürseniz yıllık farkın ülke ekonomisine yapacağı faydayı, piyasalarda olacak hareketlenmeyi ohoo anlatmaya gerek yok.

    her asgari ücretli ülkesi için fedakarlık yapmalı ve elini taşın altına sokmalıdır. valla bak.

    edit: aldığımız artı oylardan da görüleceği üzere insanların çoğu bu şekilde düşünmektedir. bir kaç sendika yağcısı anarşisti görmezden gelmekte fayda var.
    6 -29 ... dahili ve harici bedbaht
  2. 2.
    tipik bir ergen saçmalamasıdır.
    3 ... hasan samsuni falan filan
  3. 3.
    tipik bir $ikici patron saçmalamasidir.
    1 ... timhogly
  4. 4.
    verin şuna 500 tl de gitsin denilmesi gereken kişilerin savunacağı tezdir.
    ... kozmikadam
  5. 5.
    yok canım ne gerek var insanlara çalışıtırıldığında para ödenmesine..
    bence izinsiz sürekli mesaiye bırakılarak ücretsiz çalıştırılmalı türk insanı.
    malum memleketin durumu ortada.*

    ayrıca daha nasıl ve ne türde trollükler görücez diye meraklanmaya başladım artık.

    (bkz: bi bitmediniz amına koyim)
    2 ... vince1
  6. 6.
    asgari ücretin işverenlere getirdiği yükü bilseler maaş dahi almazlar, o derece ağır bir yüktür asgari ücret. bu nedenle sevgili başbakanızın her konuda olduğu gibi bu konudada gerekli adımları atması gerekmektedir. durmak yok yola devam ilkesinde sendelemeden ilerleyebilmek için asgari ücrette gerekli düzenlemelerin yapılması ve 500 tl ye çekilmesi lazımdır. valla bak.
    ... dahili ve harici bedbaht
  7. 7.
    trollemek sanattır.
    akıl ister.
    boş adamların yaptığı için ilk entrye bakmanız yeterli.

    türkiyedeki tüm sorunları çözecektir.
    ... moodyman
  8. 8.
    Doğru önermedir.. Bir fıkra ile pekiştirelim hata ..

    amerika başkanı obama, fransa başbakanı sarkozy, almanya başbakanı merkel ve türkiye başbakanı tayyip erdoğan bir konferansda bir araya gelirler..

    ülkelerinin ekonomik durumunu paylaşırken ;

    obama - benim ülkemde açlık sınırı 1.300 dolar. asgari ücret 1.700 dolar. bu insanlar 400 doları nerede harcıyolar bilmiyorum..

    lafa merkel atlar - benim ülkemdede açlık sınırı 1.200 dolar. asgari ücret 1.700 dolar. 500 dolar nereye gidiyo bilmiyorum..

    fransa başbakanı - bizde açlık sınırı 1.000 dolar. asgari ücret ise 1.300. bizde 300 doların nereye gittiği hakkında fikir sahibi değiliz..

    gözler tayyip erdoğan'a çevrilmiştir.. * saniyeler sonra lafa girer ;

    - valla bizim ülkede açlık sınırı 1.400 dolar. asgari ücret 720 dolar. bizde bu insanlar 680 doları nerden buluyo onu merak ediyoruz..

    türkiye de yaşamak imkansızı başarmaktır.. 500 olsun, onuda başarırız.. başarılıyız..!
    3 ... mad men
  9. 9.
    patron ve sermaye yandaşlarının hayali. 500 liraya kim geçinebilir mına koyyim sikerim ülke ekonomisini.
    1 ... recomax
  10. 10.
    asgari ucretten kesilen paralarin kendi maasina aktarilacagini bilen milletvekili soylemidir olsa olsa.
    ... kahvekompostosu