bugün

(img:#1913420)
cevabı merak edilendir. bakarsa instadan yürüyeyim hemen. gözüm de bir yerden ısırıyor.
şey değil mi bu ya aklıma gelmedı.
Orasını bilemem de sen bu kıza bakabilirsin;

(bkz: elsa Jean)
Bu şey değil mi yaa 2019 ayt birincisi.
görsel
bakiyor ya zaten palamut gibi.
(bkz: elsa jean)
Yengeyi bi çoğumuz tanıyor...
kendi fotografınıda atsaydın da ona göre karar verseydik olmazmıydı.
kendi fotografınıda atsaydın da ona göre karar verseydik olmazmıydı.
kız bakacaksa bile önce lenslerini çıkarsın. net göremez.
görsel
Güzel ama ultra güzel değil şansını dene birader.
Biz kızlar da bağzı erkekler için kendi aramızda bu adam bana bakar mı diye istişare ederiz. Oysa yüce yaradan kimin kalbine kimi koyar belli olmaz.

Ezmeyin egolarınızı. Yürekli olun ayol.
görsel
bana seni sordu demek ki olacak bu iş.
dürüst olmanızı beklediğim sorunsaldır. bakarsa instagramı var bir hi yazayım?
görsel
Beli falan kopar elinde kalır sal bence.
bakıyor ya işte palamut gibi.
mel mel bakar.
Paraya bakar.
Kasap 1000$ gibi Bi fiyat çıkarır bence hii bile deme MK.
herkese baktıydı sana da bakar zaar.
işte en fazla bu kadar bakar.
Bu dönemlerde böylesine içi-dışı bir (1) kız bulmak çok zor, olmayacaksa bile yürü derim ben ne kaybedersin zaten.

Ayrıca göğüs altı dövmesinde kim bilir hangi islam motifi var...
Kim bu tipini s*ktiğim diye bakabilir bence, umudunu yitirme.
Liya silver değil mi bu arkadaş? Tushy'nin yeni yeteneklerinden.

Bakar tabi lan manyak mısın.
Olum ne işin var elin yabancısıyla aksarayda dolu var bunlardan.
Ustu hakkari
Altı parıs.

Dikkat et kafa şop olmasin.
cevabını siz değerli yazarlardan beklediğim sorunsaldır.
görsel
anne lan o .
yengen lan o.
Seni oğluna gelin alabilir.
Hemşire lan o.
kızı kendi gönlüne bırakmışlarsa olabilir. zurna çalabiliyon mu ?
Hahaha bakar bakar yürü sen şiir falan yaz.
kim lan o.
görsel
umarım bakar.
kör gibi sanki.
Anca körse bakar zaten.
Gönül bu aka'da konar .
boka'da.
dip not: bok kelimesi kati suretle hakaret manasında kullanılmamış olup mecaz anlamda telaffuz edilmiştir.
Hiç belli olmaz bakabilir.
Ülkemizdeyse fakirsen bakmaz
Rusyadaysa fakir de olsan çirkin de olsan bakar
Bizim kızlar biraz paracı ve sonradan görme.
Burunları yukarda.
niye bakmasın kezo değilse bakabilir sen yinede bir şansını dene.
görsel
Seni görmedik ki ona gore cevaplayalım. Buraya sorduğuna göre bakmaz gibi geliyor.
beni gördüksen sonra mı ?
hiç şansın yok bebişim.
inşallah bakmaz sıra bize gelir.

(bkz: oportünizm)

(bkz: pragmatizm)
bakar desem kıza ayıp, bakmaz desem sana ayıp.
bi seslen bakalım belki bakar be kardeş.
(bkz: Entry nik uyumu)

Yapmasam ölürdüm.