1. 1.
    sözlükte bolca bulunan fakirlerdir.

    sonra da kız yok diye ağlaşırlar.

    kızlar ne yapsın sizi pis fakirler.

    ahahaha.
    -3 ... ibni maymun
  2. 2.
    parayla kadınları elde etmeyi başarı sayan kekonun tespit sıçmasıdır.
    1 ... bel gamzeli erkek
  3. 3.
    kardeşim mesele fukaralık değil. 50 bin euro nun finansman maliyeti ve fırsat maliyeti bir tüccar için ne kadar tahmin edemezsin. yani senede bire dört yapsan üç sene sonra 3 milyon iki yüz bin euro yapar. araba alsan çok çok biraz karla satarsın. o da zor. şimdi böylesine bir bileşik getiri varken el alem altına taş gibi araba çekti desinler diye para kazanmak için en verimli yaşlarında bunu yapan insan maldır. önemli olan yat kat ev araba falan değil. bunlar küçük detaylar önemli olan hep daha çok para yapmak. pazar büyük. kazanmaya ve eldekileri korumya odaklanıp bileşik getirini korumak getiren bu dönemlerde araba ev mev çıldırdınız mı amk? bunlar fakirlerin dünyasındaki ve baba parası yiyenlerin ponçik dünyasındaki prestijler. tırnak için prestij. adam olan adam senin hesabındaki sıfıra yakaladığın bileşik getiriye nakite dönebilirlik hızına bakar. bak mesela bu da önemli elindeki değerin nakite dönebilirliği senin fırsatlara açıklık oranını doğrudan bağlar. velhasıl bunlar küçük insanların küçük dünyalarının ürünü. zenginlik zevkle kazanılan utanılmaması kıvanç duyulası bir meziyet hatta yerine göre erdemdir. fakat araba ile hava attığını sanmak da kekoluktur. bana ne millet ne demiş beğenmiş hayran kalmış ben kazanmama bakarım.
    3 ... bundy nin kirik kalbi 2
  4. 4.
    Para avcılarının işine gelmez.
    ... itoglu yourself
  5. 5.
    50 bin avro mu ben parayı faize yatırır. Aylık faizini yerim. Arabaya ne gerek var. Alıcaksan al bi tane doğan ölene kadar bin.
    ... radyoaktif fasulye