1. 1.
    okulun kütüphanesinde ayan beyan porno açan, etrafındaki kız/kızlara da seni rahatsız ediyor mu yeaa diye yılışan sapıktır.

    https://twitter.com/foxth...tatus/1059484111893684226

    detaylı anlatım:
    https://eksisozluk.com/an...sapigi--5837029?a=popular
    3 -5 ... system error
  2. 2.
    amk çocukları size ne istediğini izler bende izleyecem gidecem hatta istanbul uni. de yiyen varsa gelsin engellesin.
    6 -14 ... duygusal masturbator
  3. 3.
    videoyu çeken arkadaş neden efendi gibi indirip yurtta izlemedin diye sormuş.
    ne kadar da kültürel bir yaklaşım.
    olm kafasını duvara vuracağınız yere sapığa akıl veriyorsunuz ya.
    3 -3 ... kafam bir milyon
  4. 4.
    sırf güzel kızlardan siktir yedi diye hıncını elin sapığını koruyarak çıkaran ibnelerin desteklediği sapıktır.

    analarının karşısında zencili porno izlense ses etmeyecekler demek ki..
    9 -3 ... system error
  5. 5.
    La kutuphanede neden calisacak yer yok diyoruz bizde. Megerse millet porno izlemek icin bile orayi kullaniyormus.
    4 ... demokratik kral
  6. 6.
    mesele porno izlemesi değil, mesele herkese açık bir yerde izlemesi ve kızlara da gösterip sorular sorması. zaten sapıklık burada.

    cahil cesareti beni benden alıyor. millet bunun gibiler yüzünden kızlarını üniversiteye yollamıyor.
    5 -3 ... bugun variz yarin yokuz
  7. 7.
    Büyük cesaret tebrik mi etsem linç mi bilemedim.
    ... portatifbaskan
  8. 8.
    Sapık falan değildir. Yasalarda açık alanda porno izleyemezsin diye bir yasak var mı? Yok. Teşhir var mı? Yok. Adam kendi izliyor sadece kimseye zorla izletmiyor. Rahatsız olan bakmasın aq.
    2 -6 ... ershan kuneri
  9. 9.
    bismillahirrahmanirrahim açar açmaz ismail alpen sandım.
    3 ... timarli sipahi neferi
  10. 10.
    Bu şahıs haksız bile olsa evde porno izleyip şekilden şekle giren ama dışarıda bakire meryem gibi takılan (erkek kız farketmiyor) iki yüzlü yavşakların da haklı olmadığı mevzudur. Ciğerinizi biliriz sizin geçin bu işleri.
    Diger konuya gelirsek, Fetö taklitçiliği ve devlet tanımama alışkanlığı edinmiş anarşi yanlılarının kendini hukuktan üstün sayıp cezalandırmaya kalkıştıkları olaydır, gereken ceza neyse verilir her işe burnunuzu sokmayın. Bu ülkede linç kültürünü bitireceğiz devlet>bireyden üstündür. Bu şahıs kadar bu şahsı Lince kalkışanlar da teker teker ceza almalıdır.
    2 -2 ... yoksul genc