1. 31.
    her iki sözünden biri iran'dır,iran'da nobel adamları var iran şöle iran böle nasılki fetullah hoca amerika kuklası buda iran kuklasıdır 3 4 tane videosuna bakınca beni anlıcaksınız,yani bunun hedef kitlesi zaten 13 20 arası gençler sanırım başarılıda oluyor.
    1 -1 ... trak
  2. 32.
    ehli sünnetin kalelerinden biridir.
    bazıları hiç çekemez kendisini, iyi ayar verir.
    1 -3 ... nietzsche zirladiginda
  3. 33.
    bunları demiş kişi : https://video.uludagsozluk.com/v/mini-etek-giyen-kızlar-kaşarın-önde-gidenidirler-18829/



    bu konu hakkındaki yorumum mu ? yorumum yok güzel kardeşim. harbiden yok.
    1 -2 ... influx
  4. 34.
    Geçmişte verilmiş olan fetvaları ezberleyip papağan gibi tekrar etmekle alim oluvermiş sakallılardan biri.
    1 -1 ... saglicakla kalin ve damarli
  5. 35.
    mübarek bir zat.
    1 -2 ... kusurlu
  6. 36.
    yanında gezinen barzoların meymenetsizliği...
    gözlerindeki şüphe uyandıran anlık parıldamalar...
    Tanıdığım bir müridinin farklı bir moda girip memurluktan ayrılması...
    Kapasitesi olmadığı halde Kendisi ve grubunun gizli destek aldığı şüphesi...
    Tekin adam değil vesselam.
    -1 ... infantes
  7. 37.
    komik şey vesselam. sakalını yerim senin ben.
    sanırım en bağnaz dincilerden.

    bu aralar da her yanda afişleri var, toplantısı falan varmış abimizin.
    nerde, bağcılarda.

    ahahaha.
    -2 ... doxanike
  8. 38.
    türevleri gibi din üzerinden insanları sömürmeyi meslek olarak bellemiş, bu işi de vakıf lideri kimliğinde devam ettiren kişidir.

    hoş bir ses tonuna sahiptir. videoları yaran nitelikte olup, en komiği ise üç harfli çıkarma videosundaki verilen mesajdır.

    sözlükteki müritlerine selam olsun.
    -1 ... howdeepisyourlove
  9. 39.
    soyadını okuyunca yine kim bebek taklidi yapıyor ya dediğim insandır.
    ... zibistak
  10. 40.
    sözlüğe kaydolup cornivolk nickini almış hoca. ne zaman lafı geçse zalimsin zalim diyesim gelir.

    https://video.uludagsozluk.com/v/voleybolcu-bayanların-erkeğin-iştahını-kabartması-18386/

    1 ... wikings