1. 1.
    Bol keseden pahalı futbolcu transfer etme dönemi bitti.
    Deniz bitti yani.
    Özkaynaklarinıza dönme zamanı.
    Bir yaşlı yabanci futbolcuya verilecek parayla kocaman bir altyapi tessisi açılıp ne cevherler çıkardı ortaya ama iş işten geçti.
    4 ... atlant isten gelenadam
  2. 2.
    Bence eski döneme sormalı o değirmenin suyu nerden geliyordu diye? Bir fenerli olarak ali koç'a bir şey demiyorum. Ben eskiyi sorgularım.
    5 ... plane of wings
  3. 3.
    Ulan ..., fenerbahçeli değilsen sana giren çıkan ne? Git kendi çöplüğünü karıştır. Beşiktaş da zamanında feda dedi tişört bastırdı yardım topladı, 6S SMS le yardım kampanyası yaptı.. ne çabuk unuttunuz bunları..

    Hadi, hadi herkes kendi kapısının önünü temizlesin önce. Fenerbahçe'den size ekmek çıkmaz...
    7 -8 ... yalniz olmiycem dimi
  4. 4.
    hakkat bu rakip takım taraftarları ne buluyor acep fenerde. yazın lan yazın.

    konuya gelince. uefa kuralları olmasa ali koç çıkartır masaya 200 milyonu vurur ama uefa izin vermiyor ve fekat yardım kampanyasına izin veriyor.
    napabilir ki başka.

    taraftar en en büyük. taraftar başkan.
    4 -5 ... pilotmont 1
  5. 5.
    Ayrıca kampanya yapıp, kenara çekilecek, yaptığı milyonlarca dolar para girişine ek yapmayacak mı sanıyorsunuz? Kendi hırsız başkanlarınızla karıştırmayın ali koç'u..
    1 -1 ... yalniz olmiycem dimi
  6. 6.
    Zamanında biz bileklik satarken ağlanıyorlardı.

    Ne oldu... Şimdi çocukların kumbarasında ki paraya göz diktiniz..
    4 -2 ... gezdimgordumyenildim
  7. 7.
    Ulan 10 yaşında çocuğun kumbarasında olan 5 tl ye göz dikip ,
    gelen parayla sikindirik bir transfer yaparsınız. Sonra bütün paea çöp olur.

    Benzia slima frey vs vs..
    5 -2 ... forza besiktas
  8. 8.
    çok büyük ihtimal ile taraftardan geldi adı altında kendisi açığı kapatmak için girişmiştir. şuncacık basit hesabı yapamıyorsanız ali koç ne yapsın. uefa şahısların direkt bağışlarını vs kabul etmiyor. ancak kampanyalara da ses etmiyor.

    galatasaray ve beşiktaş zamanında yaptı evet ancak galatasaray ve beşiktaş hakikatten parasızlıktan yaptı. yoktu oğlum adamlarda. adnan polat bir yere kadar verebilirdi zaten bir yere kadar verebildi adamın gücü belli. sonra çıktı taraftardan istedi mecburen. beşiktaş feda dedi çünkü demek zorunda idi. yıldırım demirören 200-300 küsür milyon doları har vurup harman savurmuş. mecburdu yapmaya ve fikret orman cebinden o kadar parayı veremezdi. ancak ali koç için 50-100 milyon dolar öyle kendisini harap edecek bir para değil malum. taraftardan ne gelecek en fazla 1-2 milyon dolar gelsin. üstüne 48-49 da ali koç koyar usulüne uydurur kulübün kasasına sokar. düzlüğe çıkınca da geri alır parasını. hesap bu kadar basit.

    gerçekler üzer gençler yapacak bir şey yok *
    3 -6 ... mel mel bakan gibson
  9. 9.
    kumbara meselesi çok güzel bir motivasyondur.
    ben küçükken, fenerbahçe forması almak için 2-3 tane kumbara parası verdim ve formayı alıncada çok mutlu oldum.
    düşünsene fener şampiyon olmuş ve başkan çıkmış demiş ki biz buraya kumbaralarındaki paralarla takımna destek olan fenerli çocuklarımız ın katkısıyla geldik.
    o çocuk sevinmez mi?
    1 -4 ... pilotmont 1
  10. 10.
    Etme bulma dünyasi
    bize yok bileklik satiyolar
    yok açlar yok battilar.

    Simdi kumbaralari bozduruyorlar.
    8 -2 ... karton toplayan cocuk