1. 1.
    Yemin ediyorum midem bulanıyor. Şaka değil.
    16 -4 ... lord marcus amoralist primses
  2. 2.
    Şükür bugünde başkasının yerine utandık.
    5 ... depozitolupetsise
  3. 3.
    30 yaş altındakiler kitap yazmasın, yasaklansın MK...
    3 ... huseyin c
  4. 4.
    Tek kelime ile iğrenç. Çok kelime ile yorumlayamıyorum.
    5 -1 ... serpil silahliperi
  5. 5.
    Aç balerin bacaklarını
    Salayım kobrayı...

    şiir şimdilik bu kadar yakında tamamını yayınlayacağım.
    11 -1 ... hepinizi sevmiyorum
  6. 6.
    Şu anda ağlıyorum.
    4 ... insectoidzz
  7. 7.
    Şiirin bari ırzına geçmeyin ya dokunmadığınız bir o kalmıştı

    Ulan şiir kim şair kim sen kimsin kendine gel . .. ..... ...
    .... ....... .....

    Edit : serbest çağrışım yapıştır.
    4 -3 ... isminiunutanadam
  8. 8.
    Şiirleri pek severim,şairlere de sonsuz saygım var.
    Zira az kelam ile çok şey anlatırlar ve adeta bizim de yaşamamızı,az ya da çok bir şeyler hissetmemizi sağlarlar mısralarıyla.her yiğidin harcı değildir duyguları kelimelere,mısralara dökebilmek..
    Balerin şiirine gelince,
    Ne yazık ki Çok kötü..şairlerin kemiklerini sızlatacak derecede kötü hemde..
    3 -2 ... cennetin kralligi
  9. 9.
    Doğru anladıysam kız baya görmüş geçirmiş filozof moduna gelmiş aq.
    3 ... mahmut sezar
  10. 10.
    önce bi zerafet yerine zarafet yazmayı öğrensin amk. edebiyat senin neyine.
    4 -1 ... aslolan fenerbahce dir