1. 1.
    Hiç şüphesiz kendilerini övmeleridir. Özellikle sözlüklerde çok güzel övünürler. aleviler ile ilgili başlıklara bakıldığında hemen fark etmemek elde değildir. Kendilerince alevi kusursuz insanın tanımıdır.

    Edit: Eksik olmasınlar burada da boş durmamışlar, okşamışlar gene kendilerini.
    7 -30 ... testestorant
  2. 1.
    Okumuş aydın sürekli katledilmesine rağmen hala humanist değerlere sahip olmaları.

    cidden bu kadar nefrete değil yaşamak hala insan kalabilmek başarıdır doğrusu.
    30 -7 ... gececinin erkencisi
  3. 2.
    sırf mezhebi farklı diye insanları bir yerde kıstırıp yakmazlar.
    18 -2 ... aslolan fenerbahcedir
  4. 3.
    kendimizi övmeye çalışmıyoruz , bilgi sahibi olmadan bi çok fikir ürettikleri için kendimizi anlatmamıza övmek diyemezsiniz ve bunu böyle başlıklar açarak siz yapıyorsunuz .
    sünniler şöyle böyle diye ben başlık açıyor muyum ?

    (#31925371) evet muhteşem insanlarız.
    10 ... gulsenkimki
  5. 4.
    unutmayın bu ülke de bir çok katliama biz maruz kaldık ve bunları sorgulamak yerine alevilerin kendisini övmesini sorgulamak ? ulan sen kendinden değil diye öldürdüğün insanlara böyle bi şey söyleyemezsin,hakkın yok buna.
    8 -1 ... gulsenkimki
  6. 5.
    insan olmaları.
    6 -1 ... dead silence
  7. 6.
    çok farklı düşüncelerde olmaları
    ehl-i beyt alevileride alevi
    caferi'lerde alevi
    nusayri'lerde alevi
    tahtacı kızılbaşlarda alevi.
    bana ilginç gelen kısmı bu.
    4 -3 ... dinazorus
  8. 7.
    normal bir insanın sahip olduğu özelliklerden biraz eksik biraz fazladır.

    gereksiz olduğunu bildiğim halde birkaç şey yazayım da "aaa bak sazanı ne güzel de trolledik" deyip orgazm olsun bazı dalyaraklar.

    oğlum biz hala alevi olduğumuzu söylerken böyle bir çekiniyoruz, söyledikten sonra da "ulan acaba söylemese miydim yahu" diye kendimizi yiyoruz. siz hala saçma sapan şeyler yüzünden saldırıyorsunuz.

    evet aleviler hümanisttir. yakıp yıkana lanet eder ama asla eyleme dökmez. eğer bu lanetlemeler eyleme dönüşseydi, bu ülkenin uğraştığı tek terör örgütü pkk olmazdı emin ol.

    şimdi sikik düşüncelerinizi götünüze sokup uzaklaşabilirsiniz zira o sikik düşüncelerinizi sikine takan bir tane bile alevi yok.

    eksileri alayım.
    12 -2 ... the gent
  9. 8.
    Alevi kelime anlamı ile "Ali'yi seven" demektir, adamlar Hz. Ali'yi önder olarak bilmiş ona biat etmişler, müslüman olduklarını inkar etmiyorlar, neden onları bu kadar dışlıyorsunuz anlamıyorum.

    -Yok ensest evlilik yapıyorlar yok domuz eti yiyorlar..

    Kendinizden olmaya bok atmayı bıraktığınız zaman hayvanlardan bir farkınız olacak unutmayın!

    "Biz kızılbaşız bulunduğumuz yerde ezan sesi istemeyiz" nidalarıyla ingilizlerin çıkardığı vahhabi topluluğundan olma veled ül zinaları tenzih ederim, kendileri alevi değil bölücüdür.
    3 ... uykusuz aksi nalet
  10. 9.
    Cok icmeleri ve genel de cogunun saz calmayi bilmesi.

    Yok onlarin ki hak mezhep degil yok onlar bilmem ne diye elestirenleri de anlamiyorum. Babama engin bilgilerine dayanarak bu soruyu sordugum da onlar da iclerin de ayriliyor. Kalbin de hardal tanesi kadar iman olan cennetliktir diye hadis varken kimsenin muslumanligini yargilamak kimseye dusmez.
    3 ... anomalisa