1. 1.
    Uludağ sözlükte 2. Defa silinmiş olan efsane başlık.

    Ulan şu başlık ile mücadele edildiği kadar fetö ile mücadele edilse beka sorunu kalmazdı.

    Tamam yazmayız ya, en güzel mücadeleyi akp yapıyor. Diğer herkes kaka ve öcü.

    Not: tüm silinmiş entryleri derleyip toplayıp ekşi sözlükte açacağım başlığı. Oradan takip edebilirsiniz.
    16 -1 ... tengir budun
  2. 2.
    fetöyü derinden yıktı.

    oyum akpye.
    ... vedat minor combo
  3. 3.
    kendi adıma sözlükten silinen iftira ve hakaret içermeyen başlıklar konusunda açıklama istiyorum.
    mahkeme kararı varsa başlığın altında belirtilsin.
    kimin kuyruğuna basılmış. bilmeye hakkımız var.
    3 ... strawberry blonde
  4. 4.
    Kardeş
    "yaa birileri duyar görür, aman tadımız kaçmasın" diye mi

    Birilerinin görüp "silin lan şunları" dedigi için mi

    Yoksa
    Içinizdeki cemaatçi yavşaklar rahatsız oldu diye mi
    Siliyorsunuz bu başlığı?

    Mahkeme kararı olmadığı kesin, yoksa yazardınız büyük Puntoyla...
    2 ... 0fu0
  5. 5.
    https://www.google.com.tr...=560#imgrc=80p1bhRSG0mIPM
    1 ... ataturkcu 20
  6. 6.
    "hayin düşman alsana bombe" tarzı bir şeydir.
    2 ... hastavilla
  7. 7.
    fetö kumpasçılarının altlarına kırmızı halı seren eski adalet bakanı sadullah ergin'in, mücadeleyi yavaşlatmasından belli. tanık olarak çagrıldığı önemli bir fetö davasına iştirak etmemiş.

    https://odatv.com/sadulla...a-gelmedi-09071927_m.html
    5 ... bonjur desene ulan
  8. 8.
    acaba neden silinip duruyor bu başlık yoksa düşündüğüm şey mi, aman tengrim.
    3 ... ocus
  9. 9.
    Ulan bu başlıkta 1000 entry olması gerek.

    Moderasyon?
    2 ... yok herif
  10. 10.
    bozacı şıracıyı türkü söyleye söyleye ararmış.

    meşhuur perinçak ve taklavatı da tırstı bunlardan.
    1 ... pilihozlu haci baron bey