1. 1.
    13 yıllık saltanat sona ermesine az bir zaman kala akp iktidardan gidince yazarların kendi kendine söz verdikleri eylemlerin listesidir.

    7 haziran günü akp'nin 276'ı bulamama durumunda marketten kaptığım biralarla malum şahısın suratını izlicem ve o gün sabaha kadar uyumayacağım.
    1 -3 ... hep yer hep bakar
  2. 2.
    sırf bira içmek için akp nin gitmesini istemek de anca bizim muhalefete yakışırdı zaten.
    1 ... rabia olmak isteyen pelin su
  3. 3.
    Beynine oksijen gitmeyen kimi aktroller'e oksijen tüpü vermek.

    Biranın yasak olduğundan değil kutlama amacıyla içildiğini anlayabilmeleri için. Aslında adamlar haklı; hayatlarında kutlama neşe diye bir şey yok ki varsa yoksa cehenemme gideceğim korkusundan rteye yalanmak tapınmak. aldıkları otuz lira da anca elektriğe suya yetiyor.
    1 -2 ... asuregibisurat
  4. 4.
    karaköy sahil lokantalarından birine gidip boğaza doğru rakı balık keyfi yapmak.
    ... gayim ama para bende
  5. 5.
    davul zurna çaldıracağını söyleyen amcanın yanına gideceğim. artık br iki de birşeyler ısmarlar herhalde.
    1 -1 ... i am lucifer
  6. 6.
    (bkz: şükür namazı)
    1 ... kornisten kovulan perde ruleti
  7. 7.
    Değişen bir şey olmayacak akpkk koalisyonu kurulacak. Her şey aynen devam edecek.
    ... byguven
  8. 8.
    uyanmak.
    ... raduyev
  9. 9.
    Akp iktidarı kaybetmeyecegi için listedekilerin hiçbiri gerçekleştirilmeyecektir.
    -1 ... yazar ne yazar
  10. 10.
    hemen miting yapcam bi açılış sırasında erdoğana kapak olsun die.
    ... alnclnt