1. 1.
    çünkü idam cezasını getirmek avrupa birliğinden ayrılmak ve bütün iç dış ticaretin kısıtlanması anlamına gelir.
    yani ab'den gelen yardımlar,az da olsa avrupaya yapılan ihracatlar ve yabancı yatırımın artık son bulması demektir.

    ve akp denen paranın köpeği olan bir parti asla sıcak para gelmesini engelleyecek bir adım atmaz.
    7 -5 ... munir bey
  2. 2.
    akp değil millet getirecek salak herif .
    5 -8 ... tiamat
  3. 3.
    dur bilale anlatır gibi anlatayım.
    akp idamı meclise getirip referanduma götüremez,götürmez.

    yani burada halkın bir söz hakkı da bulunmuyor o vakit.

    kapiş?
    1 -1 ... munir bey
  4. 4.
    lan oğlum gerizekalı mısınız? gerçeği söylüyorum ben.

    apo'yu idam edeceğiz diye oy dilendi adamlar,ama geçmişe dönük suçlarda idam yasası diye birşey yok amk

    tamam çomarsınız da hiç mi okumuyorsunuz araştırmıyorsunuz ya.

    kullanın olm şunu artık ya yorulmazsınız amk.

    akp idamı ge ti re mez
    1 -2 ... munir bey
  5. 5.
    Getirseler bile suçsuzi asarlar.
    ... fyodor paskevich
  6. 6.
    yok abi bu kadar gerizekalı br sözlükte bulunuyor olamaz ya.

    apo'yu asacağız diyerek oy istemediler mi üstadım her mitingde?

    idamı getiremeyeceğini bile bile halkı apo'yu asacağız diye galeyana getirmedi mi?

    ayrıca apo'nun soyağacını sikeyim,suç işlemediğini düşündüğümü entrynin neresinden çıkardın sığır aleyhisselam?

    2004 değil 2002.
    ... munir bey