1. 1.
    Bahsini ettiğin elit zümre her iktidarda mevcut, iktidarı elde etme hırsınının temeli bu gücü ele geçirmektir zaten.

    Eleştiri yapılmasına asla karşı değilim ama siyasetten ve dahi hiçbir boktan anlamayan bir takım cahillerin bi kesimi aşalayarak kendini aydın hissetme çabası da gülünesi..
    3 -3 ... sherl0ck
  2. 2.
    cevaplarını sandıkta alacaklar...
    2 -3 ... ibni maymun
  3. 3.
    aşağılamamaktır.aşağıda olduklarını izah etmektir.bu kafayla yukarıyla bağlantı kuramayacaklarını anlatmaya çalışmaktır.
    2 -1 ... deli anlamindaki de
  4. 4.
    Dolar ve Eoru'nun tavan yapması ve Akaryakıt fiyatlarının uçmasından sonra '' Biz istikrar için Akp'liyiz'' diyen birine Söylendiği iddia edilen aşağılamadır.
    1 -1 ... subay bey
  5. 5.
    mümkün değildir.

    zaten aşağılık olanlar nasıl aşağılanabilir ki?

    ciğeri beş para etmez, bir dediği bir dediğine, bir yaptığı bir yaptığına tutmaz, kupon arazi avcısı bir zübüğe bulunmaz hint kumaşı muamelesi yapan aşağılıklar nasıl daha da aşağılanabilir?
    4 -2 ... rumeli71
  6. 6.
    ben aşağılamıyorum. zaten yeterince aşağıdalar dipteki birini aşağılayamayız zaten. olsa olsa acırım yani.
    1 ... napakyanii
  7. 7.
    insanlık suçu mu?

    insanları aşağılamak insanlık suçudur doğru! Ama Akp'li insan mı?
    ... konglamere lenf nodu
  8. 8.
    Ak parti seçmeni katıksız sığırdır.

    Ulan yeter lan eşek yüküyle vergi ödüyoruz, insanca yaşayamıyoruz, şucuysun, bucuysan teröristsin söylemlerinden bıktım usandım.

    ülke içi karışıklık, adaletsizlik, gelir dağılımının eşitsizliği, her gün bir yenisi eklenerek önümüze çıkan yasaklar. ülkede aklınıza gelebilecek bütün kavram ve mercilerin içinin boşaltılmış olması, siyasetçilerin ülke yönetimini hallaç pamuğuna çevirmesi. Bunlar hiç umrunda değil lan bunların tutturmuşlar bir dış mihraklar lafını. Dış güçlerin hiçbir şey yapmasına gerek kalmadan ülkenin tüm direklerini s*ktiniz mutlu musunuz?

    Bu seçimde de bu s*ktiğim Partisi iktidar olursa kapatıp kepenkleri gidiyorum. Gider bu lümpen, asalak Türkiye insanının yaşamadığı 3. Dünya ülkelerinde yaşarım daha iyi.
    6 -4 ... bohemianrepsodi
  9. 9.
    ak partilileri aşağılama
    4 -2 ... haylaz sirin
  10. 10.
    düşünün adam muhalif ve ak parti secmenini seçimlerinden dolayı suçluyor. allah korusun başa gelseler asıl diktatörlüğü bunlarda görürsünüz. kardeş 1 oyun var istediğine ver ama milleti seçimlerinden dolayi yargılama.
    7 -5 ... lider teskilat doktrin