1. 1.
    Toplumda yer edinmiş 2 kişidir.

    Birinin siyasi görüşü hiç umursanmaz, öbürü ise hep onunla ön plana çıkartılır.

    --spoiler--
    Vatandaş: hakan şükür'ün futbolundan banane ulan !
    Bu adamın siyasi görüşü ilgilendirir beni.

    Ahmet kaya: vallahi apo'yu özledik.
    Vatandaş: olsun adam iyi şarkıcı.
    --spoiler--

    Ahmet kaya'nın siyasi görüşünden bize neymiş ?
    Hakan şükür'ün günahı ne o zaman ?

    Hakan şükür'ün sadece siyasi görüşü ile anılması gerekirmiş.
    ahmet kaya niye siyasi görüşü ile anılmıyor o zaman ?

    Madem hakan şükür'ün gollerini göremiyoruz, o zaman o terörist yalakasını da radyoda dinlemek istemiyorum ben.

    Tanım :Halkın ikiyüzlülüğünü ortaya koyan 2 kişi.
    4 ... ataturkcu 20
  2. 2.
    cihangir solcularının ve imaj atatürkçülerinin ikiyüzlülüğünü gösteren kıyaslama.

    inanmayan dün ahmet kaya hakkında yazılanlara baksın. (hem ekşi'ye hem uludağ'a baksın )
    3 ... ataturkcu 20
  3. 3.
    zaten türk insanı ahmet kaya ve hakan şükür'e yapılan farklı muameleyi farkedebilse ve bunun sebepleri üzerine on saniye düşünebilse çok şey değişir.. ama türk'te o potansiyel yok malesef..

    cihangir solu bu güne kadar önümüze bir sürü karton kahraman sürdü: yılmaz güney, ahmet kaya, deniz gezmiş, yaşar kemal.. bunlar büyük ölçüde cumhuriyet gazetesinden yapılan pompayla ayakta durdular..
    3 -2 ... arbutus unedo
  4. 4.
    (bkz: apocu vs fetocu)

    yukarıdaki duruma rağmen malum kişiyi "iki gözümün çiçeği" diye ananlar var.

    bu ülkeye ahmet kaya'dan daha fazla katkı yapmış hakan şükür'e edilen küfürün haddi hesabı yok.

    hakan'ın suçu ne o zaman amk ?

    ya da ahmet kaya'nın ayrıcalığı ne amk ?
    2 ... ataturkcu 20
  5. 5.
    Birisi pkk'lı olduğu halde türkücü olduğu için sevilir Ama öbürü için kimse "terörist de olsa futbolu güzel" diyemez.

    Böyle çifte standart olmaz. Pkk da en az fetö kadar terör örgütüdür, ahmet kaya da en az hakan şükür kadar vatan hainidir.
    3 -3 ... radikalkemalizm
  6. 6.
    bir versus. hakan şükür'ün bence futbolu da güzel değildi lan.
    1 -1 ... dertler derya olmus