1. 1.
    az önce 9 yaşındaki kardeşimin bana yönelttiği içi boş gibi gözüken soru.

    kardeşime güzel güzel ''çünkü insanlar emekleri karşılığında para kazanmak ister,her şey için para lazım'' gibisinden cevaplar verince bana şu cümleleri kurdu;

    ''abi sanattan para kazanmak sanatın kendisine ters değilmi? bu yüzden sanatçılar daha çok para kazanmak için sanatı sanat dışında kullanmazlarmı? böyle olunca sanat sanat olmaktan çıkıp tüketim malzemesi olmuyormu? popüler kültür sanatı yutup kapitalizm olmuyormu sonra?''

    abartmıyorum arkadaşlar, 10 dakikadır sanatın tanımını tartışıyoruz, kız daha 9 yaşında amk.

    geçen günde emeklilik yaşı niye bu kadar yüksek diye sordu, dolar krizinde doların fiyatının yükselmesi ve türk lirasının değer kaybetmesinden konuştuk.

    anneme anlatıyorum ''sen birde kendi küçüklüğünü görseydin, 12 yaşında diyalektik materyalizm tartışıyordun babanla'' dedi.

    ulan niye bi bok olamadım öyleyse? bu kızdandamı bir bok olmayacak şimdi?

    dostlar valla taşak geçmiyorum ya, sadece bu da değil arkadaşıyla oyun oynarken arkadaşıyla felsefenin tanımının yanlış olduğunu konuşuyorlardı, hepsi böyle amk.

    10 sene önce bu yaştaki çocuklar boklarıyla falan oynuyordu, yeni nesile ne oluyor lan böyle?
    ... gold tab gibson